sobota, 12 sierpnia 2023

Aranżacja stołu: Szarość poranka:-)

 


Wakacje to dla mnie najpiękniejszy i najmniej stresujący okres w roku.
Mogę się całkowicie odprężyć i bawić tworząc coraz to nowe dekoracje stołu.
Tym razem postawiłam na szarości i biel
i na moje ukochane skorupy od Green Gate.
Mam do nich wielką słabość, a najbardziej podoba mi się w nich to, 
że one wszystkie do siebie pięknie pasują pomimo iż są z różnych kolekcji.
Zobaczcie sami i powiedzcie jak Wam się podoba?
Usiedlibyście do tak zastawionego stołu?


Holiday time is the least stressful time of the year for me.
I can fully relax and I have a lot of opportunities to make my house prettier.
This week I've created such a simple, yet beautiful tablescape.
I went for the mix of grey and white.
Neutral colours are always the best options.
I used some of my Green Gate tableware collections.
They are fantastic because they all match.
So how do you find it? Would you sit at this table?






Dobrego dnia:-))

Have a good day:-))

3 komentarze:

  1. Cudnie jest!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, też uwielbiam ceramikę GG i masz rację, że pasuje do siebie. I też najbardziej na świecie kocham lato!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię szarość i zaraz sobie wykombinuję taki szary obrus :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...