niedziela, 11 grudnia 2022

Świecznik i kalendarz adwentowy:-)


Dzisiaj już trzecia niedziela adwentu.
Czy Wam też w grudniu czas tak szybko leci?
Nie wiem jak, nie wiem kiedy te trzy tygodnie przeleciały,
a ja jak zwykle jestem w niedoczasie.
Cóż, odpalam trzecią świeczkę i zabieram się za lukrowanie pierniczków.
A Wy już macie pierniczki gotowe?


It's already the third Advent Sunday.
How come? I really don't know when these three weeks has gone.
December days always pass so quickly
and I still haven't done all that I've planned.
Well, I'm lighting the third candle
and I'm going to decorate my gingerbread cookies.
Have you baked your Christmas treats yet?








Pięknej niedzieli Wam życzę:-))

Have a great Sunday:-))

4 komentarze:

  1. U mnie pierniczenie i ciastkowanie dopiero w planach. Mam zamiar wziąć się za to od jutra :))
    Cudne dekoracje :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero piec ciastka będę w tym tygodniu. i inne prace okołoświąteczne przede mną bo mam tydzień wolnego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też, jak Agness, nie zrobiłam jeszcze pierników, ale mam zamiar zrobić szwajcarskie wg przepisu Hajduczek naturalnie. Zaintrygowały mnie.
    Twoja lampa w kuchni podoba mi się bardzo. Szukam takiej. Mogę wiedzieć jaka marka, lub gdzie kupiłaś? Cudownie u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku jak nigdy mam pierniczki upieczone:))))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...