wtorek, 20 grudnia 2022

Moje świąteczne dekoracje:-)


Dzisiaj obiecane czerwienie:-)
W Boże Narodzenie czerwony ma moc:-))
Tak na codzień nie przepadam za tym kolorem,
ale w święta potrzebuję tego koloru i to bardzo.
Uwielbiam czerwone kubeczki i wszelkie czerwone dodatki.
A Wy jaki kolor na święta najbardziej lubicie?


Today I'm sharing with you my red decorations.
Normally I'm not keen on this colour
but at Christmas time I love it and I like decorating home with red.
I really like red mugs and every morning I have a cuppa in a red mug.
And what is your favourite Christmas colour?










Miłego dnia:-))

Have a nice day:-))

4 komentarze:

  1. Ale cudnie! Ja mam w sumie podobnie z tym czerwonym. A te elfiki czy skrzaty u Ciebie... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie przepadam za czerwienią ale na święta bardzo pasuje. U mnie też kilka elementów czerwonych znajdzie się wśród dekoracji ale przewaga to złoto, srebro, biel i trochę różu na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm like you. I don't usually decorate in red, but love the colour at Christmas, especially red lights.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zazdroszczę Ci tylu pięknych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...