sobota, 17 grudnia 2022

Rogaliki migdałowo-orzechowe:-)


Okres przedświąteczny sprzyja pieczeniu
wszelkiego rodzaju ciasteczek.
A, że zwykle znikają one bardzo szybko 
więc trzeba słoje napełniać nowymi wypiekami.
Ja najbardziej lubię wszelkiego rodzaju maślane ciasteczka.
To cóż, zapraszam Was na herbatkę i słodkie rogaliki:-)
A jakie są Wasze ulubione ciasteczka świąteczne?


Christmas time is perfect for baking
different kinds of homemade cookies.
Usually they disappear really fast so home bakery
has to work non stop.
I like all kinds of butter cookies, what about you?
So who's joining me for a cuppa and a sweet homemade croissant today?






Miłych przygotowań do świąt:-))

Have a great Christmas preparations:-))

3 komentarze:

  1. Ja na święta też piekłam ciastka. U mnie będą ciastka owsiane, orzechowe, z masą z ziaren słonecznika i w tym roku pierwszy raz upiekłam ciastka ze skórką pomarańczową i czekoladą. Ich jedzenie będzie dopiero w święta :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetycznie wyglądają te rogaliki. U mnie ciasteczka maślane i korzenne już czekają na święta w pudełeczku.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Posmakowałabym takich rogalików. A najbardziej chyba w tym roku polubiłam herbatniki korzenne i ciasteczka sezamowe.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...