poniedziałek, 26 grudnia 2022

Świąteczny przysmak: orzeszki:-)


Bożonarodzeniowe świętowanie powoli dobiega końca,
ale chciałam Was jeszcze zaprosić dzisiaj na kawkę 
i moje ulubione świąteczne ciastka: orzeszki:-) Kocham je:-)
To najlepsze domowe ciacha:-)
Robię je od lat i jestem wierna przepisowi Doroty z Moje Wypieki.
Najlepiej smakują z cappuccino z dużą ilością spienionego mleka.
To takie moje świąteczne hygge:-)


Christmas celebration is almost done
but I wanted to invite you for one more treat:
my favourite Christmas cookies.
These are nut cookies which I've made for years and I always use
Dorota's recipe. I just love them.
They are best with a cappuccino with a lot of frothy milk.
This is my Christmas hygge:-)))




Wesołych Świąt:-)))

Happy Christmas:-)))

2 komentarze:

  1. Kiedyś miałam okazję spróbować tych jakże zacnych ciasteczek. Niestety w mojej rodzinie i okolicy nie są one popularne.
    Piękne zdjęcia, przeskakuje do drugiego posta podziwiać galanterię stołową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam orzeszki, ale w tym roku nie robiłam. Robione były u bliskiej rodzinki, jednak nie udało mi się skosztować, bo święta bardzo okrojone spotkaniowo, ze względu na paskudne przeziębienia, które szaleją w mojej okolicy.
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...