niedziela, 7 listopada 2021

Moja nowa galeria plakatów:-)


Chciałam Wam dzisiaj pokazać moją nową galerię plakatów. 

Bardzo lubię dekorować dom plakatami bo to najprostszy, najtańszy 

i najszybszy sposób na zmianę dekoracji.  Znalazłam też sposób na to by nie prosić się ciągle 

wiadomo kogo o przywieszenie plakatów i czekanie wiadomo jak długo.

Jaki jest mój patent? Otóż układam plakaty na półkach. 

Kiedy chcę i jak chcę mogę zmieniać ustawienia tworząc ciągle nowe aranżacje.

Kto do mnie zagląda ten zna moją miłość do podróży.

Uwielbiam podróżować i każdą wolną okazję wykorzystuję by gdzieś pojechać 

i zobaczyć choć kawałek naszego pięknego świata.

Gdy dostałam propozycję współpracy od producenta plakatów firmy Gallerix 

nie miałam wątpliwości, że wybiorę plakaty związane z podróżami.

Wybór padł na plakaty z Nowym Jorkiem. Uwielbiam to miasto i chciałam mieć w domu 

namiastkę nowojorskiego klimatu. 

Ciężko było się zdecydować na jakiś konkretny plakat bo wybór jest przeogromny. 

Te plakaty które najbardziej mi się spodobały znajdziecie TUTAJ.

Najbardziej urzekł mnie jednak ten ze starym aparatem fotograficznym

On oddaje kwintesencję moich zainteresowań. 

Podróże, fotografia, wspomnienia zamknięte na kliszy.

Jeśli macie ochotę odmienić swoją ścianę to zapraszam Was do GALLERIX,

do 23.11.2021 dostaniecie 30% zniżki na hasło Nitka30.

Polecam serdecznie:-)


Today, I wanted to show you my new poster gallery in my living room.
I like decorating home with posters because it's the easiest, the cheapest 
and the best way of changing your home decor.
I also found a way not to hang posters and make all the wholes in my walls.
I just put them on the shelves and in this way I can change them all the time.
You know that I like travelling a lot so when I got an offer from poster producer Gallerix 

I knew I will go for travel posters.

It was hard to decide which ones to choose because there are lots of beautiful posters.

The ones I like the best are HERE.

Finally, I went for New York. I love this city 

and I wanted to have New York City vibe at home.

However, I liked the best the one with a vintage camera.

If you are looking for a way of changing your home decor

then visit  GALLERIX.

If you use my code Nitka30 you'll get 30% discount. 

The code is valid to 23.11.2021.







A na zdjęcia załapał się też mój futrzak:-))
Dawno go tutaj nie było więc proszę bardzo, jest i on:-)


And here is my lovely furry friend:-))
He wanted to pose for some pictures:-)


Miłego dnia:-))

Have a nice day:-))

6 komentarzy:

  1. Świetna galeria. Lubię też plakaty i chętnie powiesiłabym je u siebie ale ściany zajmują u mnie moje obrazy i nijak do nich nie pasują zdjęcia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli sama tworzysz obrazy to masz co na ścianach wieszać, ja nic sama nie stworzę więc dla mnie plakaty są idealne:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. U Ciebie zawsze jest na czym oko zawiesić, pięknie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te plakaty i fajny pomysł na ich wyeksponowanie:)))futrzak uroczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Trzeba sobie jakoś radzić:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...