sobota, 18 września 2021

Moje pierwsze Cake Pops:-)


W końcu je zrobiłam, udało się:-) Zawsze chciałam spróbować swoich sił 
i przygotować te słodkie maluchy, ale ciągle coś mnie powstrzymywało. 
Dopiero gdy bratanica poprosiła mnie by przygotować coś fajnego 
na wakacyjną imprezę postanowiłam zmierzyć się z tym zadaniem.
Efekt końcowy przeszedł moje oczekiwania i musiałam się bardzo powstrzymywać 
by nie zjeść ich wszystkich.
Cake popsy to świetny pomysł jak Wam coś się nie upiecze:-)
Do ich przygotowania wykorzystała wysuszony biszkopt, który mi został z produkcji tortu.
Tak więc jest to świetna opcja dla tych co żyją zgodnie z zasadą zero waste.

Cake Popsy:-)

Składniki:
około 500 g suchego biszkoptu
250 g mascarpone
czekolada deserowa i biała do dekoracji

Wykonanie:
Suchy biszkopt umieść w blenderze i go pokrusz.
Pokruszony biszkopt zmiksuj z serkiem mascarpone. 
Do części możesz dodać kakao jeśli chcesz mieć ciemne popsy.
Uformuj małe kulki i wstaw je do lodówki na około 2h.
Czekolady rozpuść, zanurz w nich cake popsy i udekoruj kolorową posypką.


Finally, I did it:-)) I made cake pops:-)
I've always wanted to try and prepare them but I just couldn't get down to it.
But when my niece asked me to make them for her summer party,
I couldn't say: No.
Final effect was surprising even for me 
and I had to restrain myself from eating all of them:-))
To make them I used some sponge biscuit that I didn't use for making birthday cake.
So it's really a good idea for all of you who like zero waste trend.

Cake Pops:-)

Ingredients:
 500 g dry sponge cake
250 g mascarpone cheese
dark and white chocolate for decorating

Procedure:
Blend dry sponge cake.
Mix blended sponge cake with mascarpone cheese.
If you want you can add some cocoa to have dark cake pops.
Form small rolls and cool them in the fridge for 2 hours.
Melt chocolate and dip cake pops in chocolate.
Decorate with colourful sprinkles.


Dobrego weekendu dla Was:-))

Have a good weekend:-))

8 komentarzy:

  1. Nic dziwnego że kusiły,bo wyglądają przepysznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę a ja wczoraj taką resztę biszkoptu wyrzucilam!, ale przepis porywam! Świetnie te deserki wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wyrzucaj biszkoptu czy innego ciasta bez kremu bo właśnie z niego zrobisz te słodkie maleństwa:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że Twoje Cake Popsy prezentują się bardzo smakowicie :D
    Super przepis! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:-)) Są naprawdę pyszne i szybko się je robi:-))
      Polecam:-)))

      Usuń
  4. Świetne Ci wyszły, kształtne i apetyczne. Tylko raz robiłam cake popsy, ale moje były z formy. Chętnie wypróbuję przepis, tylko skąd wziąć biszkopt? Moje wypieki znikają raczej co do kruszynki... Hehe, mało skromnie to zabrzmiało:)))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze zostaje coś z tortów, wtedy suszę i potem blenduję, ale jeśli nie masz takiego biszkoptu to po prostu zblenduj zwykłe biszkopty. Jeśli chciałabyś bardziej świąteczny smak to zblenduj paczkę pierników. Jest kilka sposobów na cake popsy:-)
      Pozdrawiam i życzę miłej zabawy:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...