piątek, 18 czerwca 2021

Jagodzianki



Uwielbiam lato za te wszystkie bogactwa natury jakimi nas obdarza.
Dziś zrobiłam pyszne jagodzianki:-)
To jedne z moich ulubionych letnich wypieków:-)  
Taki typowy smak lata kojarzący się z wizytami na wsi:-)
Zrobione ze świeżych owoców są po prostu nieziemskie:-)
Przepis na nie podawałam Wam TUTAJ.
Polecam serdecznie:-)
A jakie są Wasze smaki lata?


I love summer time for all the flavours it gives us:-)
Today I made delicious yeast rolls with blackberries:-)
They are my favourite summer flavours and they bring back 
memories of happy childhood in the country. 
When you make them using fresh blackberries they are simply delicious.
I shared this recipe HERE.
I recommend them to you:-)
What are your summer flavours?






Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

12 komentarzy:

  1. A skąd świeże jagody w połowie czerwca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać na załączonych zdjęciach korzystam teraz z borówek...ale nie ma nazwy borówianki więc stosuję skrót myślowy:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Ach, ja mam mieszane uczucia w kwestii lata :D Z jednej strony - nienawidzę upałów, jestem zdecydowanie zimnolubem, ale z drugiej - ta mnogość świeżych warzyw i owoców na targowisku <3 Tego mi najbardziej brakuje zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za upałami też nie przepadam, ale stanowczo wolę lato od zimy:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. U nas jeszcze nie ma jagód, a Twoje bułeczki- miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też nie, wykorzystuj zamiennie borówki, ale nie ma nazwy z borówkami w roli głównej:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Pysznie wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudnie! Jak takie bułeczki z animacji, które pamiętam z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój smak lata to arbuz i czereśnie. Po prostu kocham w każdej ilości.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG czereśnie to mój numer jeden mogłabym się nimi objadać codziennie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...