piątek, 4 czerwca 2021

Purple Love:-)


Bez już powoli przekwita więc spieszę do Was dzisiaj z tymi zdjęciami
by jeszcze zdążyć nim przekwitnie:-)
Nie ma jak długi weekend spędzony w domu:-)
A gdy do tego jeszcze pogoda dopisuje to nic więcej do szczęścia nie potrzeba:-)
Staram się nadrobić wszystkie domowe zaległości,
a w międzyczasie spędzić trochę czasu delektując się pyszną kawą, 
ciachem i dobrą lekturą:-)
A jak Wy spędzacie długi weekend? 
Może ktoś się ze mną kawki napije?


Lilac is finishing blossoming so I'm here to share with you 
these pictures before it all fades away:-)
We are having a long weekend now and it's really great:-)
I'm spending it at home and the weather is really beautiful.
I'm trying to do all the housework and I still have time for a slow cup of coffee,
a biscuit and a good book in between:-)
And how are you spending this weekend?
Maybe you will join me for coffee?




Pięknego weekendu Wam życzę:-))

Have a fantastic weekend:-))

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i ciasteczko na nim. Ja nie miałam długiego weekendu bo w pracy byłam wczoraj i dzisiaj. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oops, to przykro mi bardzo, że nie mogłaś odpocząć:-( Ja ładuję akumulatory by starczyło zapału do końca roku szkolnego:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. U Ciebie pięknie i smacznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Penknie, a kiedy pani zmeni dekoracje w kuchni? Chcesie zobaczyc cosc penknego į pocieszyc oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mamy wakacje więc może uda mi się podziałać w kuchni:-)) Jak coś zmienię na pewno się tutaj pojawią zdjęcia więc zapraszam:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...