niedziela, 9 maja 2021

Torcik na specjalne zamówienie:-)


Poproszono mnie niedawno bym zrobiła tort:-)
Tort miał być różowy i miał ociekać owocami.
W środku biszkopt był kakaowy przełożony kremem na bazie śmietany 
i mascarpone i naszpikowany owocami.
Do dekoracji wykorzystałam świeże owoce, truskawki maczane w białej czekoladzie,
własnej roboty makaroniki oraz beziki i drobne ciasteczka.
Inspirację zaczerpnęłam z Pinterest. Jak Wam się podoba?
Podobno był smaczny i szybko zniknął 
czyli chyba dobrze wywiązałam się z zadania:-)


I was asked to make a birthday cake:-)
It was supposed to be pink with lots of fruit.
The sponge cake is chocolate with cream based on mascarpone and whipped cream
and full of fruit. For decoration I used strawberries dipped in white chocolate,
homemade macarons, meringue kisses and other little biscuits.
I was inspired by Pinterest. How do you like it?
I've heard that it was delicious and disappeared really fast.
It means that I've done a great job:-)




Słodkiego tygodnia Wam życzę:-))

Have a sweet week:-))

18 komentarzy:

  1. Wygląda tak, że szkoda by go było jeść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort wygląda pięknie i bardzo smakowicie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wyszedł Ci wspaniale i na pewno dobrze smakował.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba smakował bo podobno szybko zniknął:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. wyglada jak dzieło sztuki :) jest zachwycajacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Przepięknie prezentuje się ten torcik. Aż szkoda go jeść ;p
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Łoooosz kurka, ale czad! :D Jest przepiękny! I jak przepysznie wygląda! Ta biała czekolada sprawia, że ślinka mi cieknie ;) Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że taki efekt na Tobie wywarł:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Piękny! U nas do zdjęcia by nawet nie zdążył zapozować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak bywa, ja musiałam się sporo nagimnastykować by zdążyć go obfocić przed odbiorem:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  8. zjawiskowy! aż strach pomyśleć, że już zjedzony ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i nawet go nie spróbowałam:-((
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...