wtorek, 13 kwietnia 2021

Deser fit z mango i z nasionami chia:-)


Mam dziś dla Was propozycję na pyszny i zdrowy deserek.
Lubicie nasiona chia?
Ja osobiście musiałam się do nich nieco przekonywać,
ale jak już się przekonałam tak teraz lubię ich używać do tworzenia deserów.
Wystarczy pomieszać je z jogurtem i odczekać chwilkę.
Potem możecie dodać mus z jakichkolwiek owoców,
na to galaretkę z owocami i jeśli nie liczycie kalorii 
to dodatkowo możecie udekorować deser bitą śmietaną.
A wersja light oczywiście bez śmietany.
Prosty i szybki deserek do zrobienia w środku tygodnia 
by sobie poprawić nieco nastrój:-)


I'm here today to share with you this delicious and fit dessert.
Do you like chia seeds?
I do, but it took me some time to get to like them.
Now I'm really into using them in my desserts.
They are fast to prepare, you just have to mix them with some yoghurt
and wait a few minutes. Then you can add whatever fruit you have 
or go for fruit mousse. Next layer can be some jello 
and if you don't count calories you can add some whipped cream on top:-)
A fit version is of course without cream:-)
It's such a simple and easy dessert to prepare in the middle of the week 
to simply boost your mood:-)


Słodkiego dnia dla Was:-)

Have a sweet day:-)

10 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie,na pewno jest pyszny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))Musisz uwierzyć na słowo:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Takie smakowitości na noc?! ach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie...raz się żyje:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Aż szkoda go jeśc bo tak pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda rewelacyjnie! Co prawda u nas by nie przeszedł, bo syn nie lubi niczego łączyć w jedzeniu. Jak zobaczył u mnie w jogurcie ziarna chia, to swojego już nawet nie chciał wziąć. Tak samo z galaretką - musi być czysta, bez owoców. Jak owoce, to bez śmietany...
    Jejku, zamiast chwalić, to marudzę. Buziaki przesyłam i moc serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Tak to jest z tymi naszymi domownikami, że każdy ma jakieś swoje widzimisię a my próbujemy wszystkim dogodzić:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Wygląda pysznie, od wieków nie jadłam chia, muszę kupić, pamiętam że zamiast z jogurtem wymieszane z mleczkiem kokosowym dawały mega efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))Ja nie jestem fanem mleczka kokosowego, ale mogę sobie wyobrazić, że musiały dobrze smakować:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...