niedziela, 29 listopada 2020

Pierwsza niedziela adwentu:-))



Dzień dobry Kochani:-) 
Dziś pierwsza niedziela adwentu, zapalamy pierwszą świecę 
i zaczynamy ten cudowny czas oczekiwania na...
No właśnie no co? 
Ja w tym roku najbardziej życzyłabym sobie powrotu do normalności.
A na co Wy czekacie?
Cudownego czasu spędzonego w gronie rodzinnym Wam życzę:-)


Hello my Dear Readers:-)
Today is the first Sunday of advent, we light the first candle 
and we start this wonderful time of waiting:-)
 Waiting for what? Yeah, what are you waiting for this year?
  I really wish only one thing... 
that we could come back to normal whatever that means
What about you?


 

Cudownego dnia Wam życzę:-))

Have a wonderful day:-))

12 komentarzy:

  1. Pięknie.:) Ja czekam na Jezusa, na wzmocnienie wiary w tym trudnym czasie.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę przyjemnego oczekiwania i wzmocnienia wiary:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Śliczne Anitko masz foremki :) cudne pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że się podobają:-)) Mam fioła na punkcie foremek:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Pierwsza świeczka i pierwsze myśli jakie będą te święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rząd nas jeszcze może tu zaskoczyć....więc na razie to jedna wielka niewiadoma.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Wszyscy chyba chcemy normalności:))Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak:-))
      To oby ta normalność przyszła jak najszybciej:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Jeszcze będzie normalnie, nadzieję trzeba mieć zawsze. Świeca z cyferkami bardzo mi się podoba, hiacynty też...
    Zdrowia życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najszybciej ta normalność zagościła:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Ten rok jest ciężki, chyba wszyscy gdzieś po cichu mamy nadzieję, że będzie lepiej, że skończy się pandemia, a wraz z nią izolacja...
    Podoba mi się Twój stroik adwentowy. Dwa lata temu też miałam świece z transferem cyferek, robiłam go samodzielnie i nadłubałam się przy nim niemiłosiernie:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam na łatwiznę i świecę kupiłam gotową:-( Ale podziwiam Twoje zdolności bo transfer jest dość trudny.
      Oby ten rok się już skończył a nowy był po prostu normalny:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...