sobota, 29 czerwca 2019

Niebieski kredens:-)


Mój kredens ponownie zmienił swój wystrój.
Skoro mamy lato pojawiły się na nim niebieskości,
które kojarzą mi się z morzem i czystym, bezchmurnym niebem:-)
Zbieram ceramikę w wielu kolorach, ale chyba najwięcej mam w swoich zbiorach 
odcieni granatów i niebieskiego.
Bardzo lubię zmieniać dekorację na kredensie.
Gdy się powyciąga ceramikę ukrytą w szafach 
człowiek czuje się jak małe dziecko, które dostało nowy prezent:-)
A jak Wam się podobają te niebieskości?


My old cupboard got a new image again:-)
Since it's summer I went for my blue tableware.
Blue is the colour of the sea and the cloudless sky 
so it's perfect for summer decoration:-)
I collect all colours of tableware but I like blue the most
and I really have got a lot of dishes in different shades of blue:-)
I love them all and I love changing the decor on my cupboard.
When you open all your cupboards and find what's hidden inside 
you feel like a child who's getting a new present:-)
And what about you? Do you like blue tableware?












Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a good weekend:-))

3 komentarze:

  1. Niebieskości i szarości uwielbiam, więc dziś zachwycam się Twoimi skarbami Anitko. Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię błękity. Bardzo mi się podoba ta letnia odmiana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...