poniedziałek, 24 czerwca 2019

Najlepszy obiad na upały: chłodnik:-)


Witajcie w kolejny upalny dzień:-)
Wakacje się dopiero co rozpoczęły, w głowie mnóstwo planów i pomysłów
i nie bardzo jest czas by siedzieć w kuchni i wymyślać obiady.
Lepiej ten czas spędzić bardziej produktywnie:-)
Dlatego dziś na obiad proponuję super szybki i łatwy w przygotowaniu chłodnik:-)
Ja muszę się Wam przyznać, że nie przepadam za tą zupą,
ale uwielbiam jej kolor więc skuszę się raz czy dwa by ją przygotować.
Przepis na mój chłodnik znalazłam TUTAJ.
A Wy lubicie chłodnik? A może macie jakieś swoje patenty 
na super szybki, lekki, letni obiadek?
Podzielcie się nimi z nami:-)


It's summer and it's going to be another really hot day:-)
I don't like standing in the kitchen all day and cooking when it's so hot
so I have a very fast and easy way to make today's dinner.
What am I serving? Cold soup:-)
Do you like it? Well if I must be honest, 
I must say that I'm not a big fan of this soup
but I really like its colour so I prepare it once or twice.
The recipe is HERE. And what about you? 
Do you have any nice recipes for a fast and easy, summer dinner?
Share them with us:-)






Dobrego tygodnia Wam życzę:-))

Have a good week:-))

4 komentarze:

  1. Pyszne. Ja uwielbiam chłodnik i to nie ze względu na kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten co gotuje moja mama. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki maminy zawsze najlepszy😋😋😋
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...