czwartek, 23 maja 2019

Ukwiecony maj i Maryjka:-)


Maj nas w tym roku nie rozpieszcza
i ładne dni można policzyć na palcach jednej ręki, 
jednak nawet jak pada maj niesie w sobie obietnicę cieplejszych dni.
Maj to dla mnie obowiązkowo bez i świeże kwiaty
przynoszone codziennie ze spacerów.
Z majem kojarzy mi się też Maryjka bo to przecież miesiąc jej poświęcony.
Krótko mówiąc bez względu na pogodę maj jest zawsze piękny.
A Wy lubicie maj? Jeśli tak to za co?


May isn't very gracious for us this year
and we haven't had many nice and sunny days so far
but even if it rains in May, it still brings hope for better and warmer days.
For me May means lilac and fresh flowers 
brought form our long walks every day.
May is also dedicated to St. Mary 
so here are some pictures of my favourite Madonna.
Come rain or shine, May is always beautiful.
And what about you? Do you like May? What for?




















Dziękuję za odwiedziny i dobrego dnia Wam życzę:-))

Thank you for stopping by and have a nice day:-))

8 komentarzy:

  1. Figurka jest cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w niej gdy tylko ją zobaczyłam❤️
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń
  2. Piękna Maryjka, bardzo ładne gąski i śliczna para na zdjęciu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo😃
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń
  3. Lubię maj i bzy i konwalie... Piękna figurka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapomniałam o konwaliach, w tym roku posadziłam kilka w ogrodzie😃 może w przyszłym roku zakwitną👍🏻
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń
  4. Jak ja lubię takie akcenty, domowe migawki! Pięknie u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, w nich jest ukryta dusza danego miejsca💜
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...