wtorek, 21 maja 2019

Biały bez:-)


Cześć Kochani:-)
Lubicie bez? Ja uwielbiam i nie mogę się nigdy zdecydować, który bardziej:
biały czy fioletowy? Oba są piękne:-)
Ten bez to pierwsze kwiaty z mojego własnego krzaczka,
w końcu się doczekałam i w tym roku zakwitł pierwszy raz.
Wiem, że post jest nieco spóźniony bo bez już przekwitł,
ale maj jest tak szalonym miesiącem ze względu na matury, 
że po prostu nie mogę się ze wszystkim wyrobić na czas:-(
Życie pędzi do przodu i na nic się nie ogląda.
Próbujecie nieco zwolnić? 
Ja by zastopować muszę poczekać do lata:-)


Do you like lilac? 
I love it and I don't know which one is more beautiful: 
the white one or the purple one?
Well, it doesn't matter because they are both amazing.
These flowers come from my own lilac bush
which has bloomed for the first time this year
so finally I have my own lilac:-)
I know that this post is a bit late and lilac has already finished blossoming
but May is a crazy month for me and I'm a bit behind with everything:-(  
Life goes by so fast that sometimes is hard to slow down a bit 
and that's why I'm really looking forward to summer.








Przyjemnego dnia Wam życzę:-))

Have a great day:-))

10 komentarzy:

  1. uwielbiam bez w kazdym kolorze :)
    a następnym razem polecam zrobić sobie z niego herbatke , przepis u mnie na blogu ;)
    pozdrowień moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dzięki za przepis. Herbatkę zrobię soboe na pewno😉👍🏻
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń
  2. Kocham. U mnie w domu króluje japoński, miniaturowy bez. Tylko z sypialni mąż go wyniósł, ponieważ zapach nie pozwalał mu spać.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takiej odmianie nie słyszałam🤔
      Muszę poszukać takiego w naszym centrum ogrodniczym😉
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń
  3. Kwitnący bez jest zachwycający i to zarówno w zapachu jak i kolorach. Mam dwa lilaki w odcieniach fioletu, ale nawet nie zdążyłam ich sfotografować, jak kwitły, bo najpierw choroba, potem spontaniczny kilkudniowy wyjazd. Ale nadrobiłam nieco i uchwyciłam w ostatnim poście mój majowy ogród. Serdecznie zapraszam i ciepło pozdrawiam. Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko tak szybko kwitnie że ja też nie zawsze nadążam ze zdjęciami i ich publikacją😉
      Już biegnę do Ciebie😃
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń
  4. Uwielbiam bzy i ich zapach, ale szkoda że tak szybko więdną. Na mojej ulice rośnie ich dużo, ale same fioletowe, może dlatego biały mnie bardziej się podoba, bo rzadziej spotykany ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, że możemy się nimi cieszyć tak krótko. Ale taki ich urok😉
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń
  5. Uwielbiam jego zapach. Ja mam fioletowy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest cudny💖💜
      Pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...