środa, 29 maja 2019

Metamorfoza starej szkolnej szafy:-)


W domu przemalowałam już chyba wszystkie meble,
niektóre nawet kilkakrotnie więc teraz wraz z uczniami 
zabrałam się za stare szkolne meble:-)
Pierwsza pod pędzel poszła szafa z biblioteki.
Do jej pomalowania wybraliśmy farby kazeinowe Liberon.
Kolory: topniejący lodowiec (mój ulubiony) i pudrowy róż.
Prawda, że świetnie wygląda to zestawienie kolorystyczne?
Szafa jest bardziej niż wiekowa i nie prezentowała się dobrze,
po pomalowaniu wygląda jak zupełnie inny mebel.
Nim coś wyrzucicie pamiętajcie by najpierw sprawdzić czy nie lepiej mebel przemalować, 
możecie się bardzo pozytywnie zaskoczyć.
Cieszę się również, że młodzież chętnie wzięła udział w tym projekcie.
Mam nadzieję, że udało mi się zaszczepić w nich bakcyla do własnych działań.
Jeśli chcecie wiedzieć krok po kroku jak malować stary mebel, zajrzyjcie TUTAJ.


I've painted or repainted almost all of my furniture at home
so now I started painting school furniture together with my students:-)
The first piece was this old cupboard from our library.
We used casein paints by Liberon.
The colors: Melting Iceberg (my favourite) and Powdery Pink.
Don't you think that this color mix looks fantastic?
The cupboard is really old and it didn't look good
but after painting, it looks completely different.
Before you throw away a piece of furniture it is better to try and paint it 
because you can be really surprised.
I'm very happy that my students were more than eager to help in this project.
I do think they will try to paint something at their homes.
If you want to know step by step how to paint furniture HERE is the whole instruction.










To jak Wam się podoba efekt końcowy?
Dobrego dnia Wam życzę:-)))

How do you like the after effect?
Have a good day:-)))

18 komentarzy:

  1. Wspaniała zmiana, a młodzież widać zadowolona, na pewno zaszczepiłaś w nich bakcyla. Oj żałuję, że ja nie miałam takiej nauczycielki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))Mam nadzieję, że młodzież będzie chciała spróbować swoich sił i coś tam w domu przemalować:-))) Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się:-)
      Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko:-)

      Usuń
  3. Brawo, fantastyczna zmiana... I super pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie tez od razu wpadł w oko:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Super efekt! Uwielbiam meble, którym zostaje dane nowe życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię dawać nowe życie przedmiotom, które wydają się nieatrakcyjne.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Pięknie wyglada, młodzież na pewno zadowolona z efektu pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak i mam nadzieję, że im się spodobało to odnawianie mebli:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  7. Pięknie wygląda mebelek.Właśnie tak powinny wyglądać meble w naszych szkołach. kolorowo i z klasą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ponownie masz rację, niestety wiele jest jeszcze do zrobienia w tym temacie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  8. ale zmiana, super. Pamiętam, kiedy ze swoim wychowawcą też malowaliśmy ławki i stare szafki. Super przygoda. A mi marzy się jeszcze stara szafka biblioteczna do katalogowania. Może kiedyś uda mi się taką zdobyć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również marzy się taka stara biblioteczna szafka. Niestety nigdzie nie mogę takiej dostać, ale nie ustaję w poszukiwaniach:-)) Tak więc powodzenia życzę i Tobie i sobie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  9. Super to wygląda! Muszę przyznać, że warto odnawiać stare szkolne meble. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...