środa, 24 kwietnia 2019

Zakamarki mojej jadalni:-)


Święta, święta i po świętach.
Wiem, że to utarty slogan, ale stanowczo święta zbyt szybko mijają.
Człowiek nie zdąży się nacieszyć rodziną,
a już trzeba wracać do szarej codzienności.
Koloru tej mojej codzienności nadają moje ukochane skorupy:-)
Wiem, w tym temacie jestem niereformowalna, 
ale po prostu nie potrafię przejść obok żadnego nowego kubka czy filiżanki:-)
Zobaczcie sami, czyż te kwiatuszki nie są piękne?
Herbatka naprawdę smakuje inaczej podana w takiej filiżance:-)


Easter has gone by really fast.
It's alsways not long enough to enjoy your family life
and then you have to come back to your every day routine.
I add some color to it by using a different mug every day:-)
I know I'm a die-hard fan of every new mug or cup that is lanuched:-)
But have a look at those beautiful flowers, aren't they stunning?
Having a tea served in such a cup really makes a difference:-)








Dobrego dnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-)

Have a good day and thanks for stopping by:-)

14 komentarzy:

  1. Są piękne i wcale nie dziwię się tej Twojej słabości. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jak miło, że ktoś rozumie moją słabość😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  2. Anitko, Twoje naczyniowe kolekcje zawsze rzucają mnie na kolana :D Prawdziwe cudeńka <3
    Buziaki, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💖💙❤️💚
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobała od pierwszego wejrzenia😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  4. Śliczna kolekcja Anitko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo❤️💚💙
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  5. Przepiękna kolekcja, a ta ostatnia filiżanka ...wymiata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam pić w niej herbatkę💚💖💙
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  6. Świetna kolekcja! Kawa w takim kubku musi być czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...to sama przyjemność💙💚❤️
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  7. Cała kolekcja piękna, ale mnie zauroczyła także szpula na sznurek z kogucikiem i naczyńko ocynk ze świeczką. Pozdrawiam ciepło Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💚💙❤️
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...