wtorek, 9 kwietnia 2019

KitchenAid Love:-)


Na początek zaznaczę od tego, że to nie jest w żaden spsoób post sponsorowany,
po prostu chciałam się z Wami podzielić moimi przemyśleniami
na temat robotów kuchennych KitchenAid.
Pierwszy raz zobaczyłam ten sprzęt w USA gdy byłam jeszcze bardzo młoda
i to właśnie wtedy postanowiłam, że kiedyś też taki sprzęt sobie kupię.
Bardzo długo zbierałam na swój pierwszy mikser
i gdy w końcu udało mi się go kupić to cieszyłam się z niego jak dziecko.
Mój pierwszy KitchenAid był kremowy, w zasadzie to cały czas
jeszcze jest sprawny i dzielnie służy mojej sąsiadce.
Sprzedałam go w momencie gdy wygrałam to liliowe cudo
w konkursie na instagramie ponad półtora roku temu.
Pomimo, że ten liliowy kolor był ładny to jednak nie był to mój wybór
więc postanowiłam go sprzedać i tym samym stałam się
właścicielką nowego miksera w kolorze, który tym razem dobrze przemyślałam.
Nie jest to jednak ten kawowy, który zobaczycie poniżej.
Pożyczyłam go gdy sprzedałam moją lilię, a musiałam coś tam upichcić,
ale jak widać też dobrze wygląda w mojej kuchni.
I tak sobie myślę, że jakikolwiek kolor wybierzecie to KitchenAid zawsze
będzie zdobił Waszą kuchnię. Design jest ponadczasowy i wpisuje się w każde wnętrze,
pasuje zarówno do kuchni retro jak i tych bardziej nowoczesnych,
od lat się nie zmienia. Jest to jedyny sprzęt kuchenny
bez którego nie wyobrażam sobie mojej kuchni.
Fakt, jest drogi, ale uważam, że jest wart każdej złotówki.
Przy jego zakupie zawsze można trochę oszczędzić szukając okazji na promocjach
lub kupując w outlecie. Mój pierwszy mikser był z outletu.
A jaki jest mój nowy Kiciuś? Pokażę Wam go już niedługo:-)


Firstly, I would like to say that it's not a sponsored post,
I just wanted to share with you my opinion on KitchenAid mixers.
I saw it for the first time when I was in the USA long time ago
and I fell in love with it. I promised myself that one day I would have my own KA.
I saved for a long time to buy my own KA (in Poland they are extremely expensive).
I was over the moon when I finally got it. I went for cream color
and it is still working but not at my home.
I sold it to my neighbour when I won this liliac one 
in a competition on Instagram almost two years ago.
This liliac one was beautiful but nonetheless, it wasn't my choice
so I decided to sell it and I bought a new one.
This time I really thought over the color and I hope I won't change it soon.
The brown one is not my new KitchenAid. I borrowed it when I sold my liliac one 
and I had to bake something. I like this color very much. 
I think it looks quite good in my kitchen.
In general, I think that KitchenAid mixer is very universal,
whatever color you choose it will look good in every kitchen.
It is great for modern or retro kitchens.
The design is timeless and it suits every interior.
This is the only kitchen appliance I can't imagine living without.
I agree, it's not cheap but it is worth every cent or penny.
Stay tuned and I will show you my new KitchenAid soon.












A co Wy sądzicie o tym sprzęcie? 
Który Wam się bardziej podoba? Lilia czy kawa?

What do you think about KitchenAid?
Which one do you like better? The lilac one or the brown one?

12 komentarzy:

  1. Ja to bym pewnie poszła w jakiś pastelowy żółty albo pomarańcz xD Ale u Ciebie ta kawa świetnie pasuje :) Wkomponowała się, jest jak gdyby... częścią całości. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że na samym początku też pomarańczowy kolor rozważałam ponieważ pierwszy wystrój domu był w pomarańczach, ale myślę, że chyba dobrze się stało, że w ten pomarańcz nie poszłam😉🧡😉🧡
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  2. I love Kitchen Aid and I have two, a white one from many years and another in silver that was our daughter who moved to Madrid, Spain, therefore, the voltage is different there, so I inherited. We gave her for a birthday just around 5 years ago, till she married and went to live in Europe.
    It is my fav "machine" for the home too. They come in such great colors too !
    Fabby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It’s also my number one. In USA or Canada they are much cheaper so you can change the colors whenever you want, here you buy one for lifetime.
      Greetings🤗

      Usuń
  3. Super sprzet,mam go od 1999 roku,tak nie jest to pomylka.Spisuje sie swietnie i nie zmienie go na innny.Moj jest czerwony,ale ten kawowy i foletowy tez ladne kolorki.Lepiej zainwestowac wiecej kasy i kupic cos co bedzie z nami tyle lat jak moj czerwony "Kicius",pozdrawiam Ella....)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, że to sprzęt na lata. Ja je w 1999 zobaczyłam pierwszy raz i się w nich zakochałam❤️
      Czerwony jest super❤️
      Pozdrawiam 🤗

      Usuń
  4. Kawa, zdecydowanie. :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam takich sprzętów. Ale wybrałabym kolor fiolrletowy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...