wtorek, 16 kwietnia 2019

Pierwsze wielkanocne dekoracje:-)


Czas najwyższy zacząć dekorować dom na święta bo to już za parę dni,
ale muszę Wam się przyznać, że w tym roku święta mnie nie cieszą.
Nie miałam też za bardzo ochoty wyciągać świątecznych dekoracji
ale się zmusiłam, jednak nie przyniosło mi to takiej frajdy jak zawsze.
Może dlatego, że w tym roku wypadają wyjątkowo późno 
i w zasadzie bardziej czekam na majowy weekend niż na same święta.
Czy Wy też tak macie czy tylko ja?
A co jest już wyjątkowo dziwne to fakt, że nie kupiłam w tym roku 
żadnych nowych świątecznych dekoracji,
 czyżby było ze mną coś nie tak?


It's high time we started decorating our houses for Easter
beacuse this spring holiday is coming soon.
I don't know what's wrong with me this year 
but I'm not in the mood for Easter decor at all. 
Somehow I decorated the house but I didn't enjoy it as usual.
Maybe, it's because this year Easter is really late
and I'm more into long May weekend than Easter.
Do you feel the same or is it just me?
Another strange thing is that I didn't buy any Easter decorations this year
and it's more than bizarre:-)






















Przyjemności Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have fun and thank you for stopping by:-))

4 komentarze:

  1. Dekoracje są sliczne. Moje serce skradł kroliczek:) Mnie w tym roku święta też nie cieszą (zaczynam je od pobytu w szpitalu:(). Moje dekoracje też jeszcze nie wciągnięte: (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przykro mi to słyszeć. Mam nadzieję, że z Twoim zdrowiem już wszystko dobrze❤️
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  2. U mnie dekoracje jeszcze nie wyciągnięte, pewnie pojawią się na ostatnią chwilę i na krótko. Cudny ten zielony zajączek. Radosnych i spokojnych świąt Anitko dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkanocne dekoracje zawsze są z nami stanowczo za krótko😕
      Pozdrawiam sedecznie😃

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...