sobota, 17 marca 2018

Wiosenna dekoracja stołu z różowym futerkiem:-)


Święta tuż, tuż ... już za dwa tygodnie,
a ja w tym roku mam tyle zajęć, że zupełnie nie czuję świątecznej atmosfery:-(
A Wy? Przygotowania już w trakcie?
Ja jestem daleko w tyle, nie zdążyłam jeszcze otworzyć 
pudeł ze świątecznymi dekoracjami,  
a to co widzicie na tych zdjęciach to tegoroczne nabytki:-)
Miałam nic nie kupować, ale wiecie jak to jest ... ciężko się powstrzymać:-)
I nawet nie wiem kiedy znajdę czas by powyciągać świąteczne dekoracje, 
a o planowaniu wypieków nawet nie wspomnę.
Nie pomyślałam też jeszcze o tym jak będzie udekorowany 
w tym roku nasz świąteczny stół. Tutaj zrobiłam tylko małą przymiarkę:-) 
Myślę, że postawię na róż:-) Może wykorzystam to futerko,
pomimo, że z wiosną się nie kojarzy to jednak ładnie wygląda w tym zestawieniu.
Co o tym myślicie? Do tego dużo żywych kwiatów i to będzie wszystko:-)
A jakie kolory będę królować na Waszych stołach?


Easter is coming ... it's only two weeks,
and I'm really not prepared and I don't feel Easter mood, at least not yet:-(
What about you? Have you started preparations yet?
I haven't opened the boxes with my bunnies and other decorations,
what you can see in these pictures are the new arrivals.
I know, I wasn't supposed not to buy anything new this year ...
but you know how it is. I just couldn't resist. 
I don't know when I find some time to decorate my house,
and I still haven't thought about all the baking.
Not to mention the table decor, I think it might be pink.
Maybe I'll also use this pink fur, although it's not made for spring
I think it looks quite nice with fresh flowers and all the Easter decor.
What do you think?
What colors will you use for spring decor?
























A jak Wam się podoba ten gość na motorze?
No nie mogłam go nie zabrać do domu:-))


How do you like this bunny on the motorbike?
I just had to bring him home:-))






Pięknej niedzieli Wam życzę:-))

Have a great Sunday:-))

11 komentarzy:

  1. Ciao Nitka,
    bellissimo post,
    belle le decorazioni pasquali : coniglietti, uova di cioccolato e fiori...
    molto fine ed elegante la tavola primaverile a festa per la Santa Pasqua...
    complimenti...Carmen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:-)) Glad you like it:-)
      Greetings:-)

      Usuń
  2. Futerko towarzyszyło mi w tym roku w dekoracjach na Boże Narodzenie. A tu proszę również i na Wielkanoc świetnie pasuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal się z nim pożegnać gdy tak fajnie się sprawdza:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Jak pięknie! :) Bardzo ładna dekoracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Królas na motorku wymiata ;) :) Przypadł mi do gustu ten róż ,przemawia za mną bardzo . Mówisz miałas juz nic nie kupować hihi ?:) A ja ci mowie się nie da noooo :):) :) To tak ,jakby królików i nie pozwolić jeść kapusty hihi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie da się!!!!!!!!!!!!
      Jak miło, że choć Ty mnie rozumiesz:-))))
      Pozdrawiam Emilko:-)))))

      Usuń
  5. Ja po prostu kocham pastele i wszystko bardzo podoba mi się w tej tonacji. A futro rządzi :) U mnie w domu tez leży podobne :) Stół jak zawsze piękny :)A zające urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo:-))) Ja również uwielbiam pastele i nie wyobrażam sobie dekoracji na Wielkanoc bez nich:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...