środa, 21 marca 2018

Ceramika Rae Dunn - moja nowa obsesja:-)



Do ceramiki Rae Dunn wzdychałam od lat
oglądając ją głównie na amerykańskich blogach.
Nie śmiałam nawet marzyć o tym, że kiedyś będę jej posiadaczką.
Jakież było moje szczęście i radość gdy podczas ostatnich wakacji w Kanadzie
znalazłam wiele sklepów z tą ceramiką. 
Niestety problem polegał na przewiezieniu tego do kraju. 
Wiadomo bagaż ma określony limit:-( Co nieco udało mi się zapakować,
ale nie to wszystko o czym marzyłam:-(
Na gwiazdkę moja kuzynka chciała zrobić mi niespodziankę
i przesłać kilka kubków, paczka do nas dotarła,
jednak kubki tej trasy nie przeżyły:-((( Były w rozsypce:-( 
Ja oczywiście nie mogłam ich tak bezdusznie wyrzucić więc zaczęłam je sklejać.
Kawy z nich się nigdy nie napiję, ale przynajmniej kwiatki mają ładne osłonki:-)
I gdy już wiedziałam, że po następne zdobycze od Rae Dunn 
będę musiała znowu udać się za ocean,
TkMaxx zrobił mi miłą niespodziankę:-)) 
Wprost nie mogłam uwierzyć swoim oczom,
gdy w zeszłym tygodniu znalazłam kubki, miski 
i pojemniki od Rae Dunn w TkMaxxie!!!!!!!! 
Nie muszę Wam pisać, że wykupiłam wszystko co było w sklepie:-)))
Mam nadzieję, że nie pierwszy i nie ostatni raz się na te cuda natknęłam w naszym kraju.


I saw Rae Dunn products many years ago on American blogs
and I fell in love with them:-)
I even didn't dare to dream about having some mugs
so you can imagine my hapiness when I found some tableware of Rae Dunn
during our holidays in Canada last year.
The biggest problem was how to get it to Poland, since the luggage on the plane is limited.
I managed to pack some stuff, but not all I wanted to:-(
For Christmas my cousin sent me some mugs, but unfortunately
they didn't survive the shipment:-((
However, I just couldn't throw them away and I sticked the pieces together with the glue.
Maybe, I will never drink coffee in these mugs, but at least, I have new pots for my plants:-)
Finally, when I realised that if I want more Rae Dunn items,
I will have to go across the pond, I was nicely surprised by TkMaxx:-)
Yes, I just couldn't believe my eyes when I saw my beloved Rae Dunn
in TkMaxx in my city:-) Of course, I bought it all:-)
I hope it was not the only time they appeared in Poland:-)










Miłego dnia:-)

Hava a nice day:-))

7 komentarzy:

  1. Cudowne uczucie kiedy czlowiek o czymś marzy i nagle staje się to realne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepsze co nas może w życiu spotkać;-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))))

      Usuń
  2. To musieli się zdziwić w TkMaxxxie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I za to kocham TkMaxx (ile perełek można tam znaleźć) Cudowne! Ten słoik na herbatę to coś dla mnie! Jeszcze kuchni nie mam, a już wiem jakie będę mieć ściereczki i słoiki na ciasteczka haha :-D
    wiosenne pozdrowienia!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam:-))) Też tak miałam, w taki sposób gromadziłam swoje skarby:-))) Kuchni jeszcze nie było, ale skarby już się kupowały:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...