poniedziałek, 20 listopada 2023

Jesienne ciasteczka:-)


Nie może być jesieni bez ciasteczek maślanych.
W tym roku nie ozdabiałam ich lukrem
choć bardzo lubię się w to bawić bo to bardzo relaksujące zajęcie.
Jednak problem polega na tym,  że w mojej rodzinie
nikt nie chce jeść tych polukrowanych ciasteczek ponieważ 
są za słodkie:-( Tak więc postanowiłam, że w tym roku będą golaski.
Też mają swój urok.
To kto wpada na herbatkę?


Autumn time means drinking more tea
and you need a biscuit for a cuppa.
The best are homemade cookies so I made some.
This year I didn't went for icing because in my family 
nobody wants to eat them. They are simply too sweet. 
These ones also look nice.
So who joins me for a cuppa?




Dobrego dnia:-))

Have a nice day:-))

4 komentarze:

  1. Mmm ja wpadnę :) jeśli smakują tak wybornie jak wygladają, to pędzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już szykuję się do pieczenia ciastek na święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają przepysznie! Uczta nie tylko dla podniebienia, ale i dla oczu! <3 przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...