wtorek, 15 listopada 2022

Tort urodzinowy:-)


Mam ogromne tyły w publikowaniu postów:-(
Niestety obrabianie zdjęć zajmuje bardzo dużo czasu.
Jeśli chcecie być mniej więcej na bieżąco to zapraszam na mój Instagram.
Urodziny miałam już jakiś czas temu i nie wiem nawet kiedy zleciały te wszystkie dni:-)
W tym roku świętowałam swoje urodziny wraz z kilkoma koleżankami
jeszcze ze szkoły podstawowej. A że wszystkie jesteśmy z października lub listopada
tak więc świętowałyśmy razem:-) Ja na tę okazję przygotowałam taki jesienny torcik:-)
Nie jest idealny, ale w smaku był bardzo smaczny.


I have got a lot of unpublished post which are kind of outdated,
but it's all because it really takes some time to take pictures 
and then to photoshop them.
If you want to be more up to date what's going on in my life 
you are invited to visit my Instagram.
Today I will show you my birthday cake.
This year I celebrated my birthday together with my primary school friends.
It happens that we all have birthdays in October or November
so this year we made a combined birthday party.
I prepared a cake and although it didn't look as I wish
it was quite delicious:-)












Miłego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

2 komentarze:

  1. Najważniejsze że tort smakował a i ładnie wyglądał. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie tort wygląda idealnie, a jeszcze skoro dobrze smakował, to czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...