sobota, 19 listopada 2022

Aranżacja stołu: Halloween Party:-)



Z racji, że mam małe opóźnienie w publikowaniu postów
dopiero dzisiaj pokażę Wam jak w tym roku udekorowałam stół na Halloween.
Jak ktoś do mnie często zagląda to wie, że bardzo lubię dekorować stoły.
Jest to moje hobby i wykorzystuję do tego każdą okazję.
Dlatego nie mogłam odpuścić i Halloween.
Jak Wam się podoba ta straszna aranżacja?
Powiem Wam, że te sztuczne pająki były tak realistyczne,
że musiałam je szybko schować bo można się było ich przestraszyć.


I've got a severe lag with publishing posts
so today I will show you how I decorated my table for Halloween.
I love styling the table and I use every opportunity to do it.
The same was with Halloween, I just had to decorate my table.
How do you like my scary styling?
I must tell you that these faux spiders were so real
that I had to put them away because I was scared of them:-)










Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

4 komentarze:

  1. Świetnie udekorowałaś stół. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i zabawna aranżacja:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko, uwielbiam oglądać Twoje aranżacje stołów, są bardzo różnorodne i naprawdę ciekawe. To moja pięta achillesowa, zawsze mam z tym problem. Układam potrawy na środku i to powoduje, że nie bardzo jest gdzie ułożyć dekoracje, mieszczą się tylko niewielkie elementy.
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe masz sztućce. Wyglądają bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...