środa, 30 grudnia 2020

Domowe orzeszki:-)


Domowe orzeszki to u nas mus w okresie świątecznym.
Robię je najczęściej na Święta lub na Sylwestra.
W mojej rodzinie to taka mała tradycja.
Zawsze korzystam z przepisu Doroty Świątkowskiej z Moje Wypieki.
Mnie jej przepis na krem najbardziej odpowiada. Jest wiele różnych opcji kremu,
możecie sobie pokombinować np. z czekoladą, nutellą, mlekiem w proszku
czy jakie tam jeszcze macie pomysły. Ja jestem wierna oryginalnej wersji
ponieważ jak dla mnie jest najlepsza:-)
Jest to również świetna przekąska na sylwestrowe przyjęcie:-)


Homemade nuts are kind of Christmas tradition at my home:-)
I make them usually for Christmas or New Year's Eve.
I always use Dorota's recipe from Moje Wypieki blog.
I like her cream recipe the best. 
There are many options, for example you can go for chocolate 
or nutella cream or whatever you come up with.
I prefer the original cream because it's really delicious.
It's also a perfect snack for New Year's Eve party:-)








Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

12 komentarzy:

  1. Wyglądają pięknie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O chodzą mi ostatnio po głowie :) smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki już nie jadłam "orzeszków", ostatnio chyba na jakimś weselu... Wyglądają bardzo apetycznie:) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić bo są po prostu pyszne:-))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  4. Nigdy nie robiłam, ale wyglądają smakowicie :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je zrobić bo wymiatają:-)) A jak masz dzieci to na pewno wszystko zjedzą w oka mgnieniu:-))
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Pamiętam że jeszcze będąc w szkole robiłyśmy takie orzeszki i były pyszne. Zastanawiam się gdzie dostać formę do pieczenia takich skorupek . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzeszki to też smak mojej młodości. Opiekacz do orzeszków kupisz na allegro. Kosztuje około 80zł. Jeśli droższy to nie kupuj. Przed świętami jedna z Instagramerek napisała o tych orzeszkach i ludzie rzucili się na te opiekacze i nagle cena z 80zł podskoczyła do prawie 200zł. Więc jeśli nadal cena jest wysoka proponuję odczekać aż wróci do normoy:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...