niedziela, 4 sierpnia 2019

Aranżacja stołu: Piękna i Bestia:-)


Choć jestem już dużą dziewczynką bardzo lubię oglądać bajki i filmy Disneya.
Nic na to nie poradzę, że je uwielbiam:-)
I gdy ostatnio po raz kolejny oglądałam Piękną i Bestię z Emmą Watson
zainspirowałam się by stworzyć dekorację stołu właśnie w stylu tego filmu.
I tak oto powstała moja wariacja na temat Pięknej i Bestii:-)
Jest żółty obrus taki jak suknia Belli, są granatowe naczynia jak strój Bestii
i są też czerwone naczynia jak czerwona róża.
Motyw róży pojawia się też na ceramice od Green Gate.
Nie mogło zabraknąć zaczarowanej róży pod kloszem,
która gubi płatki tak jak w filmie:-)
Czy o czymś zapomniałam?
Jestem ciekawa jak Wam się podoba ta dekoracja?
Moja Bestia była zachwycona, a Wy? 


Although, I'm a big girl I still enjoy watching Disney's cartoons and films.
I can't help liking them so much:-)
And last time when I was watching Beauty and the Beast with Emma Watson
I was inspired to create this tablescape:-)
It is my version of Beauty and the Beast:-)
The table cloth is yellow like Bella's dress.
The tableware is navy blue like the Beast's clothes
and some are red like red roses:-)
Roses are also on the tableware by Green Gate.
There is also an enchanted rose under the glass. It was a must:-)
Am I missing something?
I wonder how you like this table styling?
My Beast was astonished and impressed:-)
What about you?




















 Moja koleżanka rzuciła mi wyzwanie by następna aranżacja była w stylu Króla Lwa:-)
Cóż, może kiedyś i taka aranżacja powstanie:-)
Zaglądajcie jeśli chcecie się przekonać czy sprostam zadaniu:-)


My friend challenged me to make a tablescape based on The Lion King:-)
Well, maybe one day I will create such a table decoration:-)
Stay tuned if you want to see if I am up to the task:-)

10 komentarzy:

  1. Ależ jesteś pomysłowa :) uwielbiam tu wpadać " na kawkę " :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak romantycznie...:) Jestem pewna Anitko, że z zadaniem sobie poradzisz. Kto jak nie Ty? Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za taką wiarę w moje umiejętności:-))) Ja sama jeszcze nie wiem czy dam radę:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowa i oryginalna dekoracja stołu. Piękne naczynia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)
      Cieszę się, ze Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Wspaniała dekoracja :) idealna na romantyczną kolację

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...