czwartek, 18 lipca 2019

Jak stworzyć domową mini galerię na poddaszu?


Ścianka kolankowa to zmora każdego poddasza. 
Taka ni przypiął ni przyłatał, za niska by coś przy niej postawić
trudno coś na niej zawiesić więc jak sobie z nią poradzić?
Ja miałam wiele pomysłów co z nią zrobić, łącznie z zabudowaniem szafkami,
ale nie chciałam się na to zdecydować ponieważ wiedziałam,
że w moim przypadku stworzę kolejną graciarnię, 
a poza tym zmniejszę optycznie pokój.
Z pomocą przyszedł mi sklep STILEDO
oferujący ogromny wybór plakatów w różnych stylach.
Wpadłam na pomysł by przy tej ściance stworzyć domową mini galerię plakatów.
Efekt końcowy bardzo mile mnie zaskoczył,
a taka galeria ma same zalety. Plakaty mogę dowolnie przestawiać
(nie są na stałe przymocowane do ściany),
tworząc ciągle nowe aranżacje, a gdy już mi się znudzą,
zawsze mogę je wymienić na nowe i tym sposobem
mogę zmieniać aranżacje pokoju w zależności od pory roku lub własnego nastroju.
Teraz w mojej sypialni króluje styl urban jungle
ale za jakiś czas to się na pewno zmieni:-)
Wy również możecie swoje cztery kąty odmienić za pomocą plakatów ponieważ 
sklep STILEDO ma dla Was super akcję #change4free.
Jeśli teraz zamówicie plakat lub plakaty 
już we wrześniu dostaniecie za darmo nowe plakaty w tym samym rozmiarze:-)
Spieszcie się bo jeszcze 50 osób może wziąć w tej akcji udział:-)


A knee wall can be a nightmare, especially if you don't know what to do with it.
It's not high enough to put there some furniture 
and it's too short to hang something on it.
I had many ideas what to do with it. For example, 
I wanted to built-in some cupboards
but then I thought that it would only be another place for all the junk
and the bedroom would become more cramped.
Luckily, I found some great posters in STILEDO online shop
and I decided to create a home poster gallery.
Such a gallery has got only advantages.
I can arrange them differently any time I want (I didn't hang the posters).
What's more, if I'm bored with them I can always order new ones
and change the room completely:-) So my bedroom can change its image 
according to the season or just my mood.
I really like this urban jungle gallery but I think I will change it soon:-)
You can also change your home for free because STILEDO shop
has got a nice offer for you: #change4free.
If you buy a poster or posters now you can get new ones for free in September.
But hurry up because only 50 people can take part in this action:-)






















Z racji tego, że plakatów nie mocowałam na stałe mogę się nimi bawić 
i przestawiać w różne miejsca, a takie zabawy to ja lubię najbardziej:-))


I didn't hang the posters so I can move them around the room or even the house
and this is what I like the best:-))


Dziękuję za odwiedziny:-)) 
Dajcie znać jak Wam się podoba moja mini galeryjka:-)

Thank you for stopping by:-))
Let me know if you like my new mini gallery:-)

10 komentarzy:

  1. Piękna galeria :) Przepiękne wzornictwo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że Ci się podoba:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Ja również lubię takie ozdoby, które można zmieniać i ciągle mieć coś innego, bardzo dobry pomysł.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to są najlepsze dekoracje:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowe zagospodarowanie "trudnej" ściany. Wspaniały efekt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. I really love this idea and the fact that you left them on the floor means you can move them around and change up the look. I also really love those black frames.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, and you don't have to wait for your hubby to attach them on the wall:-) That's the biggest plus if you ask me:-)))
      Greetings:-)))

      Usuń
  5. Fajnie to wyglada. Sama mam kilkanascie ramek, ktore czekają na powieszenie. Może zrezygnuje z czekania na wbicie gwoździ i je postawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie to jest lepsza opcja:-) Najbardziej mi się w niej podoba to, że nie musiałam czekać w nieskończoność aż łaskawie mój małżonek wbije mi gwoździe:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...