wtorek, 26 marca 2019

Zmiany w naszym korytarzu i moja pierwsza tapeta:-)



Remont już zakończony, a chaos po nim panujący już opanowany:-)
Jestem niezmiernie szczęśliwa, że udało nam się wszystko zakończyć
i jestem również bardzo zadowolona ze zmian.
Największą dla mnie zmianą było położenie tapety w korytarzu.
Zawsze byłam przeciwna tapetom ponieważ 
jako dziecko pamiętam remont naszego domu i zrywanie starych tapet. 
Coż to była za niewdzięczna robota.
Ale przecież to było dawno temu, technologia się zmieniła i dzisiaj tapety są zupełnie 
inne więc i ja postanowiłam się skusić na to by jedną ścianę w domu wytapetować.
Naszą tapetę znalazłam w sklepie BIMAGO.
Wybór jest ogromny i chyba najtrudniej było zdecydować się na tą jedną jedyną.
Było kilka typów, jednak przeważyła moja miłość do angielskiego 
i stanęło na tapecie z tekstem z Romeo i Julii:-)
Na szczęście w doborze tapety bardzo pomogła obsługa sklepu,
która potrafi doradzić i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Nasza tapeta jest samoprzylepna więc bardzo łatwo się ją kładło na ściany. 
Ekipa remontowa była zachwycona tym jak szybko i sprawnie robota została zrobiona.
Bardzo się cieszę, że udało się też położyć tapetę na drzwi szafy przesuwnej.
Już dawno chciałam coś z tą szafą zrobić, 
ale nie przypuszczałam, że rozwiązanie może być tak proste. 
Jeśli macie ochotę na małe zmiany u siebie zajrzycie koniecznie na BIMAGO, 
wybór tapet jest przeogromny więc może wybierzecie coś dla siebie.
Do 15 kwietnia macie 10% zniżki na cały asortyment na hasło: NITKA10
więc jeszcze przed świętami możecie odnowić swoje cztery kąty:-)
A co Wy myślicie o tapetach? Lubicie je we wnętrzach?


The renovation in our house is finally done and all the chaos is over.
I'm very happy that we managed to finish everything 
and I'm more than happy because of all the changes.
The biggest change was to use wallpaper in our hall.
I was always against wallpaper maybe because I remember all the renovations 
we had to do in my family home and removing old wallpaper
which was quite a job to do.
However, it was long time ago and today we have quite different technologies 
and so wallpaper is quite different now and that's why I decided to give it a try.
I found our wallpaper in BIMAGO shop.
The choice is vast and the most difficult decison was what to choose.
There were a few options and only one wall
fortunately the service was so good and they were very helpful
and finally I went for this Romeo and Juliet wallpaper.
Since I'm an English teacher this choice is rather obvious:-)
It is self-adhesive wallpaper so it was very easy and fast to install,
you can even do it on your own.
I'm also happy that it was possible to install the wallpaper on the wardrobe door.
I really got bored with this door and I wanted to change it somehow
and I didn't even know that it could be so easy.
What do you think about wallpaper? Do you like decorating interiors with it?






W międzyczasie przemalowałam też wieszak i szafkę na buty:-)
Coraz bardziej podobają mi się farby kazeinowe i ciemne kolory:-)
Jak zmieniać to zmieniać wszystko:-))


I also repainted the hanger and shoe cabinet:-)
I'm really into casein paints and dark colors:-)
When you start chainging something then you just can't stop:-))








Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a nice day:-))

10 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię tapety! A u Ciebie po remoncie jest przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda: ) Jeśli chodzi o tapety, to właśnie dwa tygodnie temu położyliśmy naszą pierwszą: )(jest nawet post na moim blogu:)) Jestem nią oczarowana i myślę, że jeszcze gdzieś ją wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę by to co zostało z naszej wykorzystać na jakiś meblach.
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  3. Cześć Nitka,
    co za przyjemność zobaczyć twój nowy post, a wszystko odnowione ... tapeta Giulietty i Romeo jest zbyt piękna ... Gratulacje :-)
    Masz ładny gust w wyposażeniu !!!
    Odnowiłem również kuchnię w zeszłym roku, teraz aranżuję salon i chciałbym tapetę na dwóch ścianach ... Muszę wybrać :-)
    Cieszę się, że mogę pisać komentarze na blogach, chciałbym, żeby twoja wizyta była na moim poście, idę od malowania do szycia !!! i oczywiście twój komentarz.
    Użyłem „google translator”. Mam nadzieję, że mój komentarz jest jasny.
    Dzięki ... i zacząłem Carmen

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepięknie! <3 Od raz widać, że remont udany! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepięknie. Do tego mieć na ścianie dzieło Szekspira, niesamowite!
    Nie wiedziałam, że teraz nie trzeba tak się trudzić z tapetami. Chociaż zrywanie ich raczej należało do naszych (moich sióstr i mojego) ulubionych zajęć. Przedtem mogłyśmy sobie jeszcze po nich popisać (jedyny moment, kiedy można było pisać po ścianie:)), ale dokładnym oczyszczeniem zajmował się już tata i chrzestny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I móc codziennie je czytać😉😉😉 ja pisania po tapetach nie pamiętam, ale robotę z ich ściąganiem jak najbardziej😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...