piątek, 29 marca 2019

Wiosenne zmiany w naszej kuchni:-)



Witajcie Kochani:-))
Dzisiaj mam przyjemność zaprosić Was do mojej kuchni, 
która przeszła mały face-lifting:-) Co się w niej zmieniło?
Położyliśmy nowe płytki na wyspie i pod szafkami.
By nie bawić się w męczące i brudne usuwanie starych płytek 
oraz by oszczędzić sobie dodatkowych kosztów położyliśmy płytkę na płytkę.
I muszę Wam powiedzieć, że efekt jest świetny.
Nie ma jak czerwona cegła! Zdjęcia tak naprawdę nie oddają całego uroku.
Teraz wnętrza nabrały bardziej rustykalnego charakteru.
No nie chce mi się z tej kuchni wychodzić:-)
A jak to jest u Was? Lubicie cegłę w domu?



Hello:-)) I'd like to invite you today to my new-old kitchen:-)
I made a small renovation here:-) So what's changed?
We have new tiles on the kitchen island and between the cupboards.
However, in order to save some money we didn't remove the old tiles,
we just put new tiles on the old ones. I must tell you that I really like the effects:-)
I love red brick in interior design. The pictures does not do the justice.
Now my kitchen is more rustic like. I just don't want to leave this place:-)
I wonder how you like my new kitchen? Do you like red brick in interiors?


Oprócz położenia płytek odnowiłam również drewniany blaty.
Była to bardzo żmudna i ciężka praca.
Blat był olejowany wielokrotnie więc szlifowanie odpadało ponieważ
powłoka była zbyt tłusta i zamiast szlifować tworzyły się tłuste plamy, 
a papier ścierny mulił się. By pozbyć się tej powłoki zdzierałam ją nożem kuchennym
centymetr po centymetrze:-( Zawsze marzyłam o większej kuchni, 
ale wierzcie mi przy ścieraniu tych blatów
przeklinałam ich długość. Jednak nie poddałam się i mam teraz blaty jak nowe.


I also had to restore wooden countertop.
It was a hard and tedious job. I made it all by myself.
Our countertops were oiled once every six months and so the top was really fatty 
and I couldn't simply use a polisher:-( I had to use a knife
to remove the fatty, old, oil layer. After that I could use the polisher.
It was worth all the effort because now I have new countertops
without spending a single penny.


























Uwielbiam te moje kuchenne zakamarki:-))


I love all these kitchen details:-))




Dobrego weekendu Wam życzę:-)))

Have a great weekend:-)))

17 komentarzy:

  1. Cegłę po prostu kocham i Twoja kuchnia z jej udziałem podoba mi się bardzo :D Wygląda naprawdę świetnie :)
    Ściskam Anitko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 Cieszę się, że Ci się podoba❤️
      Pozdrawiam🤗

      Usuń
  2. Efekt super; co zrobiliście na zakończeniu płytek, przy położeniu płytka na płytkę musiała wyjść dosyć gruba warstwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy świetną ekipę, która tak wykończyła wszystko, że nic nie widać👍🏻 Jak podasz mi maila mogę wysłać bardziej szczegółowe zdjęcia😃
      Pozdrawiam😃

      Usuń
  3. Super zmiany, bardzo podoba mi się Twoja kuchnia z efektami cegieł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta cegła, idealnie eksponuje Twoje kuchenne skorupki:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się wydaje, że z cegłą w tle wszystko lepiej wygląda😉😉😉
      Pozdrawiam🤗

      Usuń
  5. Kuchnia wygląda super:-) Uwielbiam cegłę i taki wiejskie, sielskie klimaty, motyw kratki na krzesłach, kolorowe kubeczki w witrynkach. Czuć wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 ja też lubię te detale❤️
      Pozdrawiam🤗

      Usuń
  6. Nice changes in the kitchen. I like the brick look.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot😃❤️ Glad you like it❤️😃❤️😃

      Usuń
  7. Rzeczywiście fajne są te Twoje kuchenne zakamarki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt niesamowity, nie dziwię się, że nie chcesz wcale wychodzić z kuchni. Do tego kolekcje "skorupkowe" tworzą świetną całość. Warto się było natrudzić nad blatem;) jestem pełna podziwu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 blat to była bardzo ciężka robota ale efekt końcowy bardzo mi się podoba😃
      Pozdrawiam🤗

      Usuń
  9. Wspaniała kuchnia. Jestem nią oczarowana. Podziwiam ogrom pracy. Wszystko wygląda przepięknie! Pozdrawiam Cię Kochana!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...