czwartek, 2 sierpnia 2018

Yellow Summer:-)


Dziś na moim blogu zrobi się żółto:-))
Kto do mnie zagląda wie, że generalnie jestem dużą przeciwniczką koloru żółtego 
i nigdy w życiu nie pomalowałabym ścian w domu na żółto.
Okazuje się, że nie jestem w tym odosobniona bo podobno niemowlaki więcej 
i głośniej płaczą w żółtych pokojach?
Jestem ciekawa czy ktoś z Was może to potwierdzić?
Jednak w niewielkich ilościach toleruję ten kolor, 
ba nawet się powoli do niego zaczynam przekonywać:-))
Żółty oczywiście kojarzy nam się ze słońcem więc jest barwą ciepłą i pozytywną.
Radość, energia, optymizm, śmiech i pobudzenie to są emocje, 
które wzbudza w nas ta barwa.
Żółty to również kolor wakacji, plaży, słońca i pięknych wspomnień.
Nie wyobrażamy sobie życia bez słońca. 
Nie ma wątpliwości, że w jasny, słoneczny dzień czujemy się o wiele lepiej 
i mamy więcej energii do działania niż w dzień pochmurny.
Jednak, żółty kojarzony też jest z problemami i chorobami psychicznymi,
nie na darmo mówimy mieć żółte papiery
Powszechne jest też powiedzienie żółtodziób określające osobę 
o małym doświadczeniu w danej dziedzinie. 

A jak to jest z Wami? Lubicie żółty kolor?


Today, it will be a yellow day on my blog:-)
Who visits me, knows that I'm not a big fan of this color
and I would never paint my walls yellow. No way!
Well, I'm not alone with my dislike of this color 
because I heard that babies cry lauder and longer in yellow rooms. 
I wonder if you have any evidence to prove it?
However, I can stand yellow in decorations, 
as a matter of fact I even like a bit of yellow decor now and then:-))
We associate yellow with the Sun so it's a warm and positive color.
In other words yellow means joy, energy, optimism, laughter, animation.
It is also the color of vacations, beach, sun and great holiday memories.
We can't imagine our lives without the Sun.
There's no doubt that we feel much better on a nice sunny day:-)
However, yellow is also associated with mental problems and mental disease.
In Polish language if someone is mentally disabled
we say that they have yellow papers
and if someone is a newbie then we call them yellow beaks.

What about you? Do you like yellow?






















Dziękuję za odwiedziny:-)))
Pozdrawiam serdecznie:-)

Thank you for stopping by:-)))
Greetings:-)

7 komentarzy:

  1. Krzesło jest bardzo fajne. W ogrodzie jak najbardziej znalazłoby swoje miejsce. Ja za żółtym kolorem nie przepadam ani w ubiorze ani we wnętrzu. Kiedyś pomalowałam ściany na żółto ale nie wytrzymałam z tym kolorem zbyt długo. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo:-)) W żółtych wnętrzach po prostu się męczę. Nikt mi nie powie, że takie ściany są jasne i ocieplają wnętrze.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Ja za żółtym też nie przepadam, ale Twoje aranżacje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne krzesełko i ta kompozycja z gruszkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się podoba:-))) I krzesło i gruszki wyszły spod mojej ręki:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. A ja wyłamuje się z tłumu i z odwagą oznajmiam, że żółty lubię.
    Występuje u mnie w MIESZKANIU styl skandynawski, a kolor jako dodatek na wiosnę. Osłonka na kwiatki szt.tylko 2, stoliczek ma blat w tym kolorze a nogi patyczaki na którym stoi dumnie ARAUKARIA :) w koszu z trawy morskiej. Plakaty na ścianie posiadają akcenty koloru, no i świece przeplatane z białymi,a i poduszka na narożniku rozświetla te czarno-białe . Tak jak już wspomniałam to tylko AKCENTY które szybko zmieniam wraz z humorem i zachcianką w :-)
    Na balkonie w tym roku gościły bratki które bardzo długo kwitły i zdobiły-jaki kolor to już same sobie z ODPOWIEDZCIE (:
    W SEZONIE LETNIM delikatna bluzka też się obroni a na paznokciach hybryda w kolorze banana :))
    Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...