wtorek, 28 sierpnia 2018

Metamorfoza stołów w mojej pracowni:-)


Zapraszam Was dzisiaj do mojej szyciowej pracowni.
Nie często Wam pokazuję ten pokój choć bardzo go lubię.
Te wakacje były dla mnie owocne jeśli chodzi o przemalowywanie mebli.
Jeszcze przed wyjazdem na wakacje udało mi się przemalować 
stare stoły w mojej pracowni. Poprzednio były pomalowane farbami akrylowymi,
jednak ten kolor już mi się znudził więc teraz wykorzystałam farby kredowe 
mojej ulubionej firmy AmericanaDecor, kolor: Vintage. 
Bardzo lubię ten kolor, to taki szary odcień niebieskiego, który pasuje do wszystkiego.
Zdjęcia nie oddają w 100% tego koloru.
Wykorzystałam też szablony by zrobić napisy tu i ówdzie.
Efekt końcowy bardzo mi się podoba:-)
A Wam?


I would like to invite you today to my sewing atelier.
I don't often show you this room although I like it a lot.
My summer was rather fruitful, I repainted a lot of furinuture
for example, the tables in this atelier.
Last time I painted them I used acrylic paints, but this time I went for chalk paints,
my favourite Americana Decor, color: vintage.
I'm really into this color, it's a mix of blue and grey which matches everything.
The pictures don't do justice to the color.
I also used some stencils to decorate the tables
and I like the final effect very much.
What about you?


Zdjęcie powyżej: przed malowaniem.
Zdjęcie poniżej: po malowaniu.

The above picture: before painting.
The below picture: after painting.
























Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

15 komentarzy:

  1. Super kolor i przecudna pracownia, aż musiałam się dłużej zatrzymać i szczegółowo przyjrzeć zdjęciom. Pozdrawiam Anito i biegnę jeszcze popatrzeć na zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się aż tak podoba:-)))
      Ja doszłam do wniosku, że chyba za dużo tam tych przydasiów, no ale to w końcu pracownia ma być:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
    2. Przydasie dodają uroku, tym bardziej że są pięknie uporządkowane.:)

      Usuń
  2. Wspaniałą masz pracownię,a kolor stołów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w mojej pracowni kiedyś będzie taki porządek...a kolor super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, na pocieszenie - dawno w niej nie działałam stąd może ten porządek:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Czy się podoba? :) A podoba się, podoba. :) W ogóle całe wnętrze wygląda ładnie i bardzo przytulnie. Nie dziwię się, że bardzo lubisz swoją pracownię. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. w takim miejscu aż chce się pracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz super pracownię:-) Ta półeczka z metalowymi koszyczkami skradła moje serce:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam, widziałam pracownię. Jest super.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wygląda super i na pewno dobrze się pracuje w takich warunkach. Muszę panią koniecznie odwiedzić ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne miejsce pracy <3 extra!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...