sobota, 18 sierpnia 2018

Lato w moim ogrodzie



Dziś zapraszam Was na krótki spacerek po moim ogródku:-)
Pomimo, że jest wszechobecna susza moje roślinki jakoś dają radę,
a hortensje bukietowe to rozbujały się na całego:-)
Przepięknie mi w tym roku zakwitły, 
bardzo je lubię są mniej wymagające od hortensji ogrodowych,
nie kapryszą i pięknie kwitną do głębokiej jesieni. 
A ich kwiaty cudownie zmieniają barwę z białej na różową aż w końcu brązowieją.
Do starych skrzynek i puszek wystawiłam kilka kwiatków domowych
a wszystko razem świetnie współgra.


I would like to take you for a short walk to my garden:-)
Although, this summer is extremely dry, my garden managed to survive:-)
And the best are my panicled hydrangeas:-)
I love them, they blossom so beautifully till late autumn, 
they are not as needy and fussy as smooth hydrangeas:-)
Their flowers change the colour from white to pink and later even to brown.
I used some old wooden crates and metal boxes as flower pots 
and I brought some home flowers to my garden and they really look nice:-)


















Dobrego dnia:-))

Have a good day:-))

10 komentarzy:

  1. Przepięknie.:) Radosnego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kompozycje, a hortensje bukietowe to moje ulubione rośliny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam hortensje bukietowe:-)))
      Nawet bardziej niż te ogrodowe, niby mają większe kwiaty, ale jednak bukietowe mają w sobie to coś:-)))
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  3. Hortensje piękne. Tylko je zebrać i na jesień będą idealne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale nie wiedzieć czemu ja nie przepadam za suszonymi kwiatami. Nie mam do nich przekonania:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Uwielbiam hortensje. Pięknie komponujesz rośliny w swoim ogrodzie. Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie, bo widzę, że też uczysz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Tak uczę, uczę i niestety już od środy wakacje się dla mnie kończą i wracam do szkoły bo jakieś poprawki i te sprawy:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...