piątek, 23 lutego 2018

W starym domu z duszą:-)


W miniony poniedziałek miałam ogromną przyjemność gościć w cudownym miejscu,
w starym domu z duszą. Był to domek Kasi, którą znacie jako Rabbit_Valley:-)
Piękna i atmosfery tego miejsca nie da się opisać jednym słowem,
ale jest to taki dom do, którego mogłabym się przeprowadzić od razu
i nic w nim nie zmieniać bo jest po prostu idealny:-)
Domek jest dopracowany w najmniejszym szczególe, jest uroczy. 
Wszędzie gdzie się nie obróciłam było jedno wielkie WOW!
Nie sposób pokazać Wam każdego cudownego zakamarka,
wierzcie mi zrobiłam u Kasi ponad 150 zdjęć, 
a i tak zdałam sobie sprawę, że nie wszystko obfociłam:-(
Jest to dom stworzony z miłości:-)
Kasiu, jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za zaproszenie i gościnę:-))
To był dla mnie bardzo mile spędzony dzień 
i pomimo iż musiałam pokonać ponad 400km
po polskich drogach! 
to i tak na każde Twoje zaproszenie z miejsca wsiadam w samochód i jadę:-)


Last Monday I had this great pleasure to visit a beautiful place
created by Kate known as Rabbit_Valley.
It's hard to describe the beauty and the atmosphere of her home in one sentence,
but this is a house I could move right into it and I wouldn't change a thing:-)
It's just perfect, wherever I looked I could only say: WOW!
It's hard to show you every sweet corner of her house,
I took over 150 photos and then I realised that 
I didn't manage to take all the pictures I wanted:-(
It's a home made of love:-) Kate, thank you so much for inviting me 
and for your hospitality:-) It was a perfect day 
and although I had to cover 400km to get to you I would do it again,
just let me know and I'm in my car ready to come to you:-)










A oto i Kasia:-))

Here is Kate:-))


































Kasi zwierzyniec:-)

Kate's animals:-)


Dome najprawdopodobniej pochodzi z 1870 roku!

The house dates back to 1870!


Miłego weekendu Wam życzę:-)))

Have a nice weekend:-)))

19 komentarzy:

  1. Znam Kasię :)) mamy od niej piękną gęś :)) Domek ma cudowny z klimacikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam od niej kilka cudnych szyjątek:-))) W rzeczywistości dom jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach:-))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  2. Rzeczywiście czarujące miejsce. I te detale - super.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia jest stanowczo mistrzynią detali:-)) Jest ich całe mnóstwo w jej domu i wszystkie są cudowne:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  3. Cudowny domek. Wszystko przemyślane i urządzona z dbałością o najmniejszy szczegół . Wracam jeszcze raz oglądać i się zachwycać: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest dokładnie przemyślane i wszystko do siebie pasuje. Uwielbiam styl Kasi:-)))

      Usuń
  4. Anitko z prawdziwą przyjemnością pospacerowałam z Tobą po Kasi domu, jest niesamowicie charakterystyczny, ciepły i miły. Kasi bloga nie znam, ale z prawdziwą przyjemnością teraz do niej zajrzę :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, Kasia nie prowadzi bloga tylko konto na Instagramie. Mam nadzieję, że może kiedyś zdecyduje się na bloga bo ma co pokazać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Uroczo :)
    Ileż tam cudnych różności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi Sówko, ja i tak nie sfotografowałam wszystkiego:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Bosh! Jak wszystko pięknie dopracowane! No i Maileg! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maileg to nr jeden w domu Kasi:-))) Świetnie się wpisuje w każdy zakamarek:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  7. Petarda .........
    Nic dodać nic ująć.
    .......Dziękuję Ci za umożliwienie zobaczenia tej fotorelacji i poznania Kasi królestwa. Z wielką przyjemnością śmigam na jej bloga :-)
    Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zauroczona domem Kasi. Niestety Kasia nie ma bloga, można ją odwiedzić tylko na Instagramie:-)
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
    2. Już odwiedziłam instagram Kasi .W pierwszej chwili czytając u Ciebie odniosłam wrażenie, że podajesz nazwe i wejdę w bloga ;)
      ...no i ma króliczki to już mega jej ZAZDRASZCZAM ;)
      Buźki śle przy Niedzielnej porannej kawie przy -17 st C za oknem brrrrr

      Usuń
  8. Wow Anitko, to prawie jak u Ciebie! Tyle cudowności! Czuję niedosyt, jeśli chodzi o fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie - robi różnicę:-)))
      Nie miałam sumienia wrzucać tutaj więcej fotek bo myślałam, że Was zanudzę, ale jeśli czujesz niedosyt to jak się następnym razem spotkamy, pokażę Ci więcej:-)))
      Pozdrawiam:-))))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...