sobota, 10 lutego 2018

Be Happy:-)


Motto na ten weekend: Bądźcie szczęśliwi:-)
W zasadzie to powinno być nasze motto na każdy dzień:-)
Ja jestem dzisiaj bardzo szczęścliwa ponieważ w końcu doczekałam się ferii.
W tym roku strasznie długo musieliśmy na nie czekać,
ale nareście będę mogła troszkę odpocząć 
i może zrobić kilka sesji fotograficznych:-)
Ponadto wybieram się w ferie na kurs fotograficzny:-) 
Moja radość jest ogromna bo zawsze o tym marzyłam:-) Nie mogę się doczekać:-)
Miłego weekendu Wam życzę:-)


Motto for this weekend: Be Happy:-)
As a matter of fact it should be our motto for everyday:-)
I'm more than happy today because finally, we are starting winter holidays:-)
Two weeks of freedom ahead of us:-)
I hope to rest for a bit and also to prepare some photo sessions:-)
Howerver, the best thing will be joining a photography course:-)
I've always dreamt about it and I can't wait:-)
Have a great weekend:-)








Dziękuję za odwiedziny:-))

Thanks for stopping by:-))

6 komentarzy:

  1. To faktycznie dobre motto :)
    Trzeba pamiętać o nim codziennie.
    Uściski i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać nic ująć:-))
      Bądź szczęśliwa Biała Sówko:-)))

      Usuń
  2. Udanego wypoczynku w ferie ;) ale pracuj w pełni sił na kursie .Bądź dociekliwa , zadawaj pytania bo ile w tym czasie się dowiesz to Twoje :-)
    .....takie kubki MAM I JA dostałam 2 pod choinkę ;)
    ....my po feriach bo jako pierwsi mieliśmy :-)
    ....Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam być bardziej niż dociekliwa:-)))
      Fajne są te kubeczki, mają odpowiednią wielkość nie za duże i nie za małe:-)) Ja mam go jeszcze w wersji różowej:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...