niedziela, 10 grudnia 2023

Świąteczne pierniczki:-)


Czas najwyższy na świąteczne pierniczenie.
Ja mam je już za sobą. Uwielbiam pieczenie pierniczków.
Dla mnie to najbardziej relaksujące zajęcie.
A ich lukrowanie to taka wisienka na torcie:-)
Nadal nie mogę opracować idealnych proporcji na lukier do dekoracji,
ale z każdym rokiem jest lepiej.
Może jak będę miała 100 lat to dojdę do perfekcji:-)
A jak Wasze pierniczenie?


It's high time for baking gingerbread cookies.
I've already baked mine. It's such a relaxing task.
I love it. And decorating them is even better
although I still can't come up with the perfect recipe for icing.
However, every year it's getting better and better.
Maybe when I'm 100 I will finally be satisfied.
And how is your Christmas baking?








Miłych przygotowań:-)

Enjoy your time:-)

2 komentarze:

  1. Urocze:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniczków nie piekę bo mi nie wychodzą ale wczoraj piekłam ciastka. Pięknie ozdobiłaś swoje pierniki . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...