piątek, 13 stycznia 2023

Tiramisu, mój ulubiony deser:-)


Przy weekendzie koniecznie trzeba zaserwować coś słodkiego.
Co powiecie na domowe tiramisu?
Uwielbiam ten deser, a od czasu jak w mojej kuchni rozgościł się Termomix
ten deser często gości na naszym stole.
Wcześniej nie umiałam go przyrządzić, ciągle coś mi nie wychodziło,
z TM nie mam już takich problemów 
i mogę się cieszyć tym deserem kiedy tylko mam na niego ochotę.
A jaki jest Wasz ulubiony deser?


It's weekend so a perfect housewife should serve homemade dessert.
What about tiramisu?
I love it, and I have prepared it often since I got my Thermomix.
Before TM I couldn't make tiramisu, I always made some mistakes 
and the dessert wasn't good. Now I don't have such problems
and I can have perfect Tiramisu whenever I feel like:-)
What's your favourite dessert?


Miłego weekendu:-))

Have a nice weekend:-))

3 komentarze:

  1. Pyszności. Wieki nie robiłam i nie jadłam tiramisu :))
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiramisu to raczej nie mój smak. Bardzo lubię różnego rodzaju serniki oraz ciasto czekoladowe z wiśniami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię! Ostatnio wypróbowałam przepis na piernikowe tiramisu (czyt. zamieniasz biszkopty na pierniki albo ciastka korzenne) - słodsza wersja, ale jaka pyszna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...