środa, 27 lutego 2019

Aranżacja stołu: Megan i pieczone pączki na Tłusty Czwartek:-)


Jak przystało na Tłusty Czwartek mam dla Was dzisiaj pyszne pączusie.
Jednak w tym roku nie zrobiłam tradycyjnych pączków
tylko spróbowałam po raz pierwszy przygotować pączki pieczone.
Zawsze miałam problem z tym co zrobić ze zużytym tłuszczem, 
ponadto choćby nie wiem co się robiło przykry zapach tłuszczu 
przy pieczeniu tradycyjnych pączków zawsze unosił się w domu.
A teraz bez brzydkich zapachów i zużytego oleju mam cudownie
pachnące pączusie. Jeśli jeszcze ich nie robiliście koniecznie wypróbujcie TEN przepis.
Jak dla mnie rewelacja i do tego takie pączusie są jakby to powiedzieć, ciut zdrowsze:-)
Cóż, zawsze możemy się choć troszkę oszukiwać:-)
A pączusie podałam na pięknej zastawie z kolekcji Altom Design,
którą wypatrzyłam ostatnio w moim ulubionym centrum ogrodniczym Jucca:-)
Jeśli jeszcze tam nie dotraliście, a mieszkacie w okolicach Poznania,
to koniecznie zajrzyjcie tam w najbliższym czasie:-)


It's Fat Thursday so you must eat at least one donut:-)
Today, I have for you these delicious donuts which are baked in the oven
not fried in oil. I made them for the first time
and I must say that I'm really happy I found THIS recipe
because they are fast and easy to prepare,
but what's more important, they are a bit healthier than traditional donuts:-)
While making traditional donuts I never knew what to do with the used oil 
and there was always this bad smell of frying which you couldn't get rid of.
With this new recipe there is no used oil and no bad smell at home:-)
I served them on this beautiful tableware from Altom Design.
That's my new arrival from my favourite garden center Jucca:-)




















Słodkie, pyszne, rozpływające się w ustach:-)


Sweet, mouth-watering donuts:-)


Słodkiego dnia Wam życzę:-)))

Have a very sweet day:-)))

16 komentarzy:

  1. Zastawa iście królewska. Piękna.Pączki dzisiaj zjem ale raczej te tradycyjne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😃 ja również sobie dzisiaj pączków nie odmówię 🍩😉🍩😉
      Słodkiego dnia 🍩🍩🍩

      Usuń
  2. Zastawa po prostu prześliczna, niezwykle elegancka i delikatna <3 Aranżacja stołu, jak zawsze, bardzo mi się podoba <3
    Pączki wyglądają obłędnie i na pewno się przepyszne,na pewno kiedyś się skusze i je zrobię :D Jednak dla mnie takie smażone, lepkie od lukru, wręcz rozpustne, nie mają sobie równych ;)))
    Ściskam serdecznie Anitko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że te smażone nie mają sobie równych ale ja chciałam pewną alternatywę dla tych tradycyjnych 🍩🍩🍩zawsze można i więcej zjeść 😉😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  3. Piękne pączusie! :) U nas dzisiaj nie aż tak wystawnie, ale domowe pączki były pozycją obowiązkową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super 🍩🍩🍩 Domowe pączki zawsze są lepsze od tych kupnych 🍩🍩🍩🍩
      Pozdrawiam serdecznie 🍩😃

      Usuń
  4. Też je dzisiaj chciałam zrobić ale zostałam obdarowana kilkoma pączkami. Przesunęłam więc termin pieczenia na później.
    Wpóźniej apetycznie. Mniam
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj ten przepis bo jest wart zachodu 😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  5. Piękna aranżacja stołu, podobają mi się zestawienie kolorów. Wiosna zbliża się wielkimi krokami, czekam aż się trochę ociepli. Inspirujący blog, będę zaglądać w poszukiwaniu ciekawych pomysłów, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa cieszę się że mogę służyć inspiracją 😃😃😃 Zapraszam rozgość się na dłużej 😃
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  6. Przepiękna zastawa, cudeńko ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj smażyłam wspólnie z wnukami pączki serowe. Wszystkim bardzo smakowały, jednak pałaszując jeden po drugim czułam wędrujące po moim wnętrzu kalorie. Przepis na pączki pieczone czeka już od kilku lat na przetestowanie. Jak dotąd nie udało mi się go sprawdzić. Może w przyszłym roku?
    Zastawa bardzo ładna, a patera rewelacyjna.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by udało Ci się przepis przetestować przyszłym roku😃 jest naprawdę dobry chociaż ten na pączki serowe też jest super 😉
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...