sobota, 22 listopada 2014

Rocznicowy konkurs

To właśnie dzisiaj mija rok mojego blogowania.
Wow, aż nie chce się wierzyć jak ten czas leci...wydaje mi się jakby to było wczoraj.
Długo nie mogłam się zdecydować na pisanie, ale dzisiaj nie żałuję.
Dużo się przez ten rok wydarzyło.
Przede wszystkim poznałam wiele zakręconych 
na punkcie dekorowania dziewczyn 
i to uważam za największy plus blogowania.

A oto takie małe podsumowanie:
Ilość postów: 230
Okazałam się niezwykle płodna w tej dziedzinie:-)
Teraz niestety będzie tendencja spadkowa ze względu na moje studia:-(
Zanotowałam 37 116 odwiedzin:-) 
Dziękuję bardzo:-)
Jednak warto pisać bo ktoś to czyta:-)

A skoro roczek to przydałyby się prezenty:-)
Otóż mam dla Was mały prezent:-)


EKSPRESOWY KONKURS

Reniferki przedstawione na zdjęciach są dla Was.
Kto je chce niech po prostu zostawi komentarz pod tym postem 
(anonimy proszę o pozostawienie adresu mailowego).
Konkurs trwa do 29.11.2014 do godziny 24.00
Szczęśliwego zwycięzcę ogłoszę 30.11.2014
Cóż zapraszam do zabawy:-)



Today is one year of my blogging.
Wow, it's hard to believe how the time passes by...
it seems as if it was just yeasterday.
I couldn't decide for a long time wheather I should start blogging or not, 
but today I do not regret it. Quite the opposite in fact.
A lot happened during that year.
First and foremost, I met a lot of great girls who like decorating as much as I do, 
and this is the biggest advantage of blogging.

And here is a small summary:
Number of posts:  230
I have been very fertile in this field:-)
Unfortunately, from now on there won't be so many posts because of my studies:-(
Number of visits: 37 116
Thank you very much:-)
It's worth writing because someone reads my blog:-)

18 komentarzy:

  1. czy jestem pierwsza?
    O może to dobry znak na wygraną:)
    Gratuluje cierpliwości w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętna na reniferki! :) Mój e-mail: leeloo@fejm.pl.
    Gratuluję talentu dekoracyjnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się chętnie ustawiam w kolejce po te drewienka, pozdrawiam :)
    Gratuluję roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy:)
    Zachwycaj nas i wielu rocznicy życzę!:)
    W ogonku się ustawiam, reniferki tak dumnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uf,jeszcze się załapię ;p
    Gratuluję roczku i życzę kolejnych miłych latek w blogosferze!!! Ja też w tym roku świętowałam 1 urodziny bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie śliczne reniferki muszą mieć dom, a ja je chętnie pod swój dach przyjmę:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie przygarnę Twoje zwierzątka :)
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko i aż! Gratuluję rocznicy i tak licznych odwiedzin. Zapisuję się :-)
    PS. Któryś raz już szukam i szukam - gdzie można Cię dodać do obserwowanych???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o znajomość informatyki, to niestety jestem zielona i nie bardzo wiem jak to ustawić. Ale obiecuję nad tym popracować:-)

      Usuń
  9. Śliczne reniferki, może się załapię :)
    Pozdrawiam i czekam na nowe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne te reniferki!!!!
    Jaki duży jest ten "większy".
    Chciałabym je mieć i ja:-)
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę kolejnych lat blogowania. Śliczne te reniferki, więc chętnie przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. drewno jest totalnie in, więc stanę w kolejce :-))) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniferki są urocze;) Chętnie dołącze do zabawy ;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne reniferki!
    Gratuluję roku blogowania :)
    xxsylviaxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Och wiem, że zapisy były do 29 ale nie było jeszcze wyników, to może zlitujesz się nade mną i dopiszesz mnie do listy :).

    Raniferki są cuuuuudne:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zabieram się do drukowania komentarzy i losowania, więc rzutem na matę udało Ci się:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...