czwartek, 1 sierpnia 2024

Truskawkowy kredens:-))


Bardzo dawno nic tutaj nie napisałam,
nie wiem czy ktoś jeszcze tutaj zagląda. 
Powód mojej nieobecności tutaj: życie pędzące jak ekspres:-)
Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na mój Instagram.
A mój kredens zmienia szaty zgodnie z porami roku. 
W tej chwili królują na nim już słoneczniki, 
ale chciałam mieć tutaj te piękne truskaweczki. Jak Wam się podoba?


It's been some time since I posted anything here.
Why is that? Well...life happened:-)
Time is passing by so quickly and I hardly find time to put something on my Instagram
But if you want to be more up to date then visit me on that platform.
My cupboard is changing its image according to seasons.
Right now it's sunflower theme 
but I wanted to have here this beautiful strawberry shooting session.


Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

2 komentarze:

  1. Piękne truskaweczki, dobrze, że jesteś.
    Pozdrawiam Barbara61

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo jak zwykle u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...