sobota, 24 września 2022

Torcik imieninowy:-)


Moje imieniny były już dawno temu,
w zasadzie bliżej mi teraz do urodzin, ale chciałam Wam pokazać jaki
nieperfekcyjny torcik sobie zrobiłam z tej okazji.
Było wtedy bardzo gorąco i zrobienie kremu graniczyło niemal z cudem,
ale jakoś się udało. Torcik był taki jak lubię najbardziej
czyli czekoladowy z wiśniami.
A jakie torciki Wy lubicie najbardziej?


My name day was long time ago,
as a matter of fact it's closer to my birthday now.
Nevertheless, I wanted to show you what cake I made for myself.
It wasn't perfect, but it was very hot on that day 
so it was hard to make cream for my cake, luckily I succeeded. 
It was chocolate cake with cherries. And that's the flavour I love most.
What cakes you like best?




Miłego dnia dla Was:-)

Have a nice day:-)

2 komentarze:

  1. Też lubię to połączenie smakowe, ale równie chętnie zjadam z mascarpone i borówkami lub malinami i kawowy torcik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały tort. Ja w tym roku wykonałam na moje urodziny mój pierwszy tort. Nie obyło się bez kłopotów ale efekt był doskonały i w smaku i wyglądzie. Tak mówili goście :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...