niedziela, 3 lipca 2022

Niedzielna kawka w ogrodzie:-)


Przy niedzieli zapraszam Was Kochani na kawkę do mojego ogródka.
Muszę Wam się przyznać, że ja całe życie kawy nie lubiłam 
i jej nie piłam pod żadną postacią.
Jednak odkąd kupiłam spieniacz do mleka z prawdziwego zdarzenia 
po prostu przepadłam. Teraz musze codziennie zrobić sobie kawkę, 
a to spienione mleczko to po prostu bajka.
I tak stałam się kawoszem:-)
Wam też się tak drastycznie gusta zmieniły?


It's Sunday so I would like to invite you to my garden for a little cuppa.
I must tell you that I used to hate coffee and I never drank it
until I bought a proper milk frother and now I can't survive without one cup a day:-)
This froth milk is simply delicious and it makes coffee drinkable.
That's how I became a coffee drinker.
What about you? Have you ever changed your taste like that?






Dobrej niedzieli Wam życzę:-))

Have a great Sunday:-))

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...