środa, 23 stycznia 2019

Aranżacja stołu: Pure Nature:-)



Ferie sprzyjają twórczej pracy tak więc działam sobie
i przygotowałam kolejną aranżację stołu.
Ponownie postawiłam na naturalne dodatki w postaci obrusu 
i serwetek lnianych oraz drewnianych talerzy, misek i świeczników.
Do tego dodałam czarne sztućce i myślę, że wyszła całkiem przyjemna aranżacja.
Dla kontrastu dodałam dwa zielone mini drzewka
oraz blaszki od Anety z Wydziwianki Rudej i wszystko ładnie się zgrało.
A Wam jak się podoba ta dekoracja?


Winter holiday is here so I have some time to create
and here is my new table arrangement:-)
Again I went for natural decor like linen tablecloth and napkins.
I added some wooden plates, bowls, candleholders and that's it.
To increase the contrast I put some green plants
and name tags from my blog friend Aneta Wydziwianki Rudej.
I really like this tablescape, it's pure nature.
What about you? How do you find it?




















Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, sztućce pochodzą z Ikea, ale nie w każdej są dostępne. Ja kupiłam je na allegro😉
      Pozdrawiam😃

      Usuń
  2. Podoba mi się kompozycja świeczników z dodatkami na desce - prosta i urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😃Cieszę się że Ci się podoba😃 proste dekoracje są zawsze najlepsze 😉 pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  3. Jesteś mega zdolna, komentowałam karczochy, a tu znowu pięknie, cudownie...jak zawsze!!!
    Pozdrawiam, Aneta z Ol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło bardzo ci dziękuję za te słowa❤️😍😘Takie komentarze sprawiają, że chce się tworzyć dalej❤️
      Pozdrawiam serdecznie 😍

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe sztućce . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztućce też od razu wpadły mi w oko😉😉😉😉 pozdrawiam serdecznie 😃😍❤️

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...