środa, 26 września 2018

Stary kredens w jesiennym anturażu:-)


Zielony kolor zapewne bardziej kojarzy się z wiosną a nie z jesienią,
ale myślę, że można też stworzyć piękne jesienne dekoracje 
używając zieleni jako koloru przewodniego.
Wystarczy tylko dodać kilka elementów charakterystycznych dla tej pory roku,
takich jak dynie, kasztany, jarzębina, liście czy świeczki.
Do tej dekoracji użyłam tylko dyń, ale popatrzcie sami, 
czyż ta zieleń nie jest piękna?


Green colour is rather associated with spring not autumn,
but I think that you can also create beautiful autumn decorations
using green as a main theme.
The only thing you need to do is to add some autumn decors
like for example pumpkins, chestnuts, rowan, leaves or candles.
I used only pumpkins for this decor, but look at it.
Aren't these different shadows of green beautiful?










Dziękuję za wizyte i dobrego dnia Wam życzę:-))

Thank you for stopping by and have a good day:-))

19 komentarzy:

  1. Bardzo piękne wnętrze, wymarzone. Jest niesamowicie nastrojowo. Zdjęcia również świetne. Jako miłośniczka jesieni mówię wielkie TAK takim wnętrzom. :) Pozdrawiam, miłego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:-)) Cieszę się, że Ci się ta dekoracja podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Taka jesień, to mi się podoba ;) Wszystko sliczne , zdjęcia jak z katalogu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorów, skojarzyło mi się z bardzo wczesną wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo to przecież kolory wiosenne, ale można je wykorzystać i jesienią:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Zielony to raczej nie moje klimaty, ale zachwycam się jak pięknie wszystko skomponowałaś. Najbardziej jednak mój wzrok przykuła kopułka. Gdzie udało Ci się kupić to cudo? Pozdrawiam Anitko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo:-))) Jeśli chodzi o kopułki to kupiłam je w Ikea:-))) I jeśli się nie mylę to były w komplecie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
    2. Dzięki, ale niestety mam za daleko.:(

      Usuń
    3. Ikea ma już sklep internetowy😉

      Usuń
    4. Dzięki, nie wiedziałam, muszę zajrzeć w wolnej chwili.

      Usuń
  5. Pię…nie to wygląda :)
    No i jest twoja żyworódka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Na zdjęciach jeszcze jest, ale nie wiem jak teraz wygląda bo mnie jeszcze w domu nie ma, a ona biedna została pod opieką męża i aż strach się bać co zastanę jak przyjadę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Ile rozkosznych bibelocików! :)
    jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aranżacja kojarzy mi się z wiosną, ale w każdym razie wygląda to przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...