poniedziałek, 22 czerwca 2015

Blog in Talk Poznań



Jak już Wam wspominałam w niedzielę miałam przyjemność wziąć udział 
w spotkaniu blogerów z Poznania i okolic. 
Spotkanie odbyło się w bardzo klimatycznej knajpce Drukarnia Skład Wina i Chleba 
w Poznaniu na ul. Podgórnej 6.
Miałam ogromną przyjemność poznać na żywo blogerki, 
które znam ze świata wirtualnego:-)
I tak w spotkaniu wzięły udział:
Jagoda z Loving it
Marta z Bosy Dom

a spotkanie zorganizowała Magda z Blogi Wnętrzarskie

Pierwszy raz miałam przyjemność brać udział w takiej imprezie 
i jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam w niej uczestniczyć.
Wydaje nam się, że jak czytamy blogi to bardzo dobrze znamy autora,
jednak spotkanie w cztery oczy i możliwość porozmawiania twarzą w twarz jest nieoceniona.
Rozmowom nie było końca, nie wiedzieć kiedy czas minął i trzeba się było pożegnać.
Oczywiście okazało się, że świat jest mały i wśród zaproszonych blogerek spotkałam 
koleżankę po fachu - czyli belferkę uczącą angielskiego.
Pozdrawiam Cię Marta gorąco:-)
Nie miałam czasu by pstryknąć nawet jednej fotki, ale Magda zadbała i o tę stronę, 
ponieważ zaprosiła Emilję Szałajczyk, profesjonalistkę, która robiła nam zdjęcia.
Kilka możecie już zobaczyć na Instagramie Magdy TU.
Bardzo dziękuję Magdzie za zaproszenie na spotkanie,
 a wszystkim dziewczynom za miło spędzony czas:-)
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, 
że w przyszłości będziemy miały okazję jeszcze się spotkać:-)
                                                                                                                                                                     

I have already mentioned that I had a great pleasure to take part in a blogger meeting last Sunday.
We met in a modern restaurant called Drukarnia Skład Wina i Chleba in Poznań.
I was lucky to meet bloggers that I know from the virtual world.
Here are the girls who took part in this event:
Magda from Coś estetycznego
Iwona from Dekormaniaczka
Jagoda from Loving it
Iwona from Domowy Alfabet
Marta from Bosy Dom

and the one who organisied it all Magda from Blogi Wnetrzarskie

It was the first time I have attended such event and I'm on cloud nine!
We think that if we read a blog regularly we know the author very well,
but a meeting face to face gives you the opportunity to get to know them better.
We couldn't stop talking, I don't know when the time ran away and I had to say goodbye.
It's a small world and I happened to meet a girl who is also an English teacher:-)
I had no time to take even one picture, but Magda thought about it 
and she invited a professional photographer Emilia Szałajczyk.
Some pictures you can see on Magda's Instagram HERE.
Magda, thank you very much for letting me be a part of this event,
and for having a great time with all of you:-)
Greeting to you and I hope we will be able to meet again:-)



14 komentarzy:

  1. Z pewnością było to wyjątkowe spotkanie :) Zaraz zajrzę na IG:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zapewniam że było wyjątkowo i wspaniale! oby częściej i więcej takich spotkań!

      Usuń
    2. "Oby częściej i więcej takich spotkań" - podpisuję się pod tym rękoma i nogami:-)

      Usuń
    3. I ja także- jechałam na spotkanie pełna obaw, a wracałam kilka centymetrów nad ziemią- to wspaniale spędzony czas i stanowczo zbyt krótki:)

      Usuń
  2. Glad you enjoyed your meeting! Thanks for stopping by and letting me know you liked my cottage gardens really sweet of you!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie bardzo fajne muszą być takie spotkania, super jest poznać osoby, które na co dzień się "podczytuje":)) Mam nadzieję, że mnie kiedyś też uda się wziąć udział w czymś takim. Pozdrawiam Cię słonecznie i zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkania są fantastyczne i koniecznie trzeba w nich brać udział bo poznać można wiele ciekawych osób.
      Pozdrawiam i zaglądam na konkurs:-)

      Usuń
  4. Miałaś, a raczej miałyście :) wspaniały czas. Pięknie i dobrze jest spotkać serca bijące na wspólny temat :) Dziękuję Ci za podzielenie się radością z tego wydarzenia. I życzę kolejnych podobnych Niteczko :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie jest się razem spotkać z osobami którym w duszy tak samo gra:-)
      Pozdrawiam Cię serdecznie:-)

      Usuń
  5. pozdrawiam również - nie dość, że po fachu to jeszcze znajomi i uniwersytet nas łączą:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wszystkie miłe słowa! Strasznie miło czytać takie opinie :)
    Super było Cię poznać i mam nadzieję, że pokochasz instagram tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje za zaproszenie:-)
      A jeśli chodzi o Instagram - to już przepadłam:-) Dziękuję, że mnie w tym temacie oświeciłaś:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...