czwartek, 7 sierpnia 2014

Moje pierwsze Candy:-)

Moi Drodzy,
Brałam wiele razy udział w Candy na innych blogach 
choć niestety szczęście mi nie dopisywało i nigdy nic nie wygrałam,
ale wychodzę z założenia, że kto nie gra nie wygrywa:-)
Ponieważ jeszcze nigdy u mnie nie było takiej zabawy
uważam, że czas najwyższy by to zmienić
i dlatego też zapraszam Was do wzięcia udziału w małej rozdawajce, 
takiej bez okazji:-)

Przygotowałam dla Was dwa zestawy:

1. Zestaw niebieski:
bieżnik niebieski w białe kwiatki
2 szt. niebieskie pucharki do lodów
pieczątka do ciastek z napisem "I love Biscuits" 
(niewidoczna na zdjęciach, ale można ją zobaczyć TU)


2. Zestaw czarny:
bieżnik czarno biały
2 szt. czarne pucharki do lodów
pieczątka do ciastek z napisem "I love Biscuits" 
(niewidoczna na zdjęciach, ale można ją zobaczyć TU)

Aby wziąć udział w zabawie należy:

1. Zostawić komentarz pod tym postem, a w nim informacje, 
który zestaw chcielibyście otrzymać 
(zestawy będą losowane osobno, dlatego ważne jest abyście napisali,
który Wam się podoba)
2. Udostępnić na swoim blogu banerek z linkiem do tego posta.
3. Osoby anonimowe proszę o zostawienie adresu e-mail.
4. Jeśli macie konto na Facebooku to polubcie Nitkadesign 
(nie jest to warunek konieczny-jeśli nie macie facebooka, też zapraszam do zabawy)
5. Będzie mi miło jeśli zostaniecie stałymi obserwatorami mojego bloga.

Zabawa trwa do 17 sierpnia 2014



Zestaw niebieski


Zestaw czarny


Zaprasza do zabawy!

6 komentarzy:

  1. Hi hi ale numer Twoje słowa już nieaktualne bo właśnie u mnie wygrałaś Candy :)
    A tak przy okazji ustawiam się i ja u Ciebie :) ( tylko nie widzę gdzie można do obserwujących się dodać :))
    Ps. Czekam na wiadomość z adresem na edipasssione@gmail.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w losowaniu, wybieram zestaw czarny:)
    Pozdrawiam Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zapisuję się na losowanie. Wybieram zestaw niebieski. Renata
    rene76@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też stanę cichutko może będę miała troszkę szczęścia ;) na czarny zestaw.
    Pozdrawiam ella@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce do zestawu niebieskiego. Banerek u siebie dodałam :)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, trafiłam do Ciebie od Joasi z mylittlewhitehome. Przycupnę do zestawu czarnego, gdyż takie akcenty mam w mojej białej kuchni :)
    ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...